۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۱
اپل مبهوت آندروید می‌شود

بازار در دست آندروید

تحلیل تحقیقات جدید وب سایت YouGov درباره محبوبیت سیستم عامل اندروید گوگل نشان می‌دهد اندروید به زودی در سرتاسر جهان از تمامی سیستم‌ عامل‌های موبایل، پیشی خواهد گرفت.
بازار در دست آندروید


گوشی‌های آندرویدی با سبقت گرفتن از گوشی‌های آی‌فن اکنون در برخی از کشورهای جهان از جمله بریتانیا به محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند.

وب سایت YouGov با نظر سنجی از ۲ هزار نفر از کاربران بریتانیایی دریافت در حدود ۲۸ درصد از کاربران تلفن همراه از گوشی آندرویدی، ۲۶ درصد از آی-فن، و ۱۴ درصد از بلک بری استفاده می کنند.

بیش از چهار میلیون بریتانیایی بالای ۱۸ سال مالک گوشی‌های آندروید هستند و این گوشی‌ها در میان کاربران جوان و سال‌خورده گوشی‌های هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردارند.

کاربران آندروید بیشتر از سیستم نقشه آندروید استفاده می‌کنند زیرا این نرم‌افزار یکی از سه نرم افزار برتر گوشی‌های آندروید انتخاب شده است.

محققان با تحلیل آمارهای به دست آمده از کاربران بریتانیایی گمان می‌برند سیستم عامل آندروید می‌تواند به زودی از تمامی سیستم‌ عامل‌ها در جهان سبقت بگیرد زیرا به زودی میزان استفاده از آن به واسطه بکارگیری آندروید در ابزارهایی با قیمت پایین‌تر افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش تلگراف، سیستم عامل اپل در حوزه تبلت‌ها همچنان سیستم عامل برتر به شمار می‌رود، زیرا تبلت آی‌پد اکثریت فروش تبلت‌های جهان را به خود اختصاص داده است.

از این رو آندروید در این بازار جهانی رقابتی جدی را در پیش رو داشته و قصد دارد گروهی جدید از تبلت‌های تحت نسخه Honeycomb آندروید را عرضه کند.
کد مطلب: 17558
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام