۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۲

جایزه نوآوری اجتماعی از آنِ نوکیا

ایتنا - نوکیا در همایش جایزه نوآوری اجتماعی، برنده جایزه بیشترین استفاده استراتژیک از سرمایه‌های بشردوستانه شد.
جایزه نوآوری اجتماعی از آنِ نوکیا
The Social Innovation Awards (جایزه نوآوری اجتماعی ) در سال ۲۰۰۹ به میزبانی Justmeans.com ایجاد شد.

هدف این همایش اهداء جوایز به شرکت‌هایی است که نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و برای آینده‌ای آگاه‌تر از لحاظ اجتماعی تلاش می‌کنند. همایش امسال در ۲۵ مارس برگزار شد.

نوکیا در این همایش برنده جایزه بیشترین استفاده استراتژیک از سرمایه‌های بشردوستانه شد.

اما چگونه یک برند می‌تواند برنده جایزه نوآوری اجتماعی شود؟ پاسخ این است که شرکت‌ها آخرین برنامه‌های کاربردی و عملی برای پیشرفت مسئولیت و نوآوری اجتماعی و زیست محیطی از طریق سازمانشان را مشخص می‌کنند و Justmeans قضاوت می‌کند که کدام یک بیشترین و بهترین تلاش خود را انجام داده‌اند.

در ۲۵ مارس نوکیا جایزه بیشترین استفاده استراتژیک از سرمایه‌های بشردوستانه را طی یک رقابت فشرده و با حضور رقبایی مانند Nature’s Path Foods، Oracle Corporation و Barclays PLC از آن خود کرد.

پروژه‌های زیادی در سراسر جهان در حال انجام هستند. بنابراین، بسیار جای خوشحالی است که نوکیا به خاطر تلاش‌هایی که انجام داده است به عنوان بهترین شناخته شده است.

پروژه‌هایی مانند Nokia Data Gathering به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات را به جای استفاده از کاغذ، PDA و لپ‌تاپ‌ها تنها با گوشی‌های نوکیا گرد آورند.

این امر باعث می‌شود گردآوری اطلاعات در مناطق دوردست ساده‌تر انجام شود. نظیر چنین پروژه‌ای در حال حاضر در مَناس برزیل در حال اجرا است.

عوامل بهداشت و سلامت در حال مقابله با تب دانگ (استخوان‌شکن) در این منطقه هستند. آنها از موبایل برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده و آنها را فورا به مراکز اصلی ارسال می‌کنند.

سابقا در روش‌های سنتی این کار گاهی تا چند ماه طول می‌کشید.

در چنین شرایطی سرعت عمل می‌تواند زندگی انسان‌های بسیاری را نجات دهد.

با کمک قابلیت سودمند GPS در گوشی‌های نوکیا، ضبط اطلاعات نیز با دقت بیشتری انجام می‌گیرد. بنابراین کمک همیشه در دسترس است.
کد مطلب: 17545
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام