۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۲

رايانه لوحي ژاپني براي علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌اي

به دنبال داغ شدن بازار جهاني رايانه‌هاي لوحي، شركت Kyocera نيز از تصميم خود براي ورود به اين بازار خبر داد و اعلام كرد رايانه لوحي خود را با تاكيد بر بازي‌هاي رايانه‌اي روانه بازار مي‌كند تا محصولي كاملا متفاوت را به دست كاربران برساند.
رايانه لوحي ژاپني براي علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌اي


اين رايانه لوحي كه هم‌اكنون با نام Katsura(به معني درخت) شناخته مي‌شود، نسبت به محصولات مشابهي كه هم‌اكنون در بازار به فروش مي‌رسند نمايشگر باكيفيت‌تر و بزرگتري را در خود جا داده است كه گفته مي‌شود زاويه ديد در آن نيز افزايش يافته است.

شركت ژاپني Kyocera اين رايانه لوحي را بسيار باريك طراحي كرده است و در اين ميان منابع آگاه اعلام كرده‌اند كه قطر اين محصول از iPad ۲ اپل هم كمتر است.

طرح اصلي اين رايانه مربوط به دستگاه قابل حمل ويژه‌اي براي علاقمندان به بازي‌هاي رايانه‌اي مربوط مي‌شود كه تمامي قابليت‌هاي رايانه‌هاي لوحي را نيز در خود جا داده است و احتمالا شبيه به گوشي هوشمند XPERIA Play سوني اريكسون، صفحه‌كليد سخت‌افزاري مخصوص بازي‌هاي رايانه‌اي را نيز شامل مي‌شود.

روي اين رايانه لوحي سيستم‌عامل اندرويد گوگل نصب شده است و از ديگر امكانات به كار رفته در آن مي‌توان به قابليت سازگاري با شبكه بي‌سيم و پرسرعت LTE، دوربين ديجيتالي ۵ مگاپيكسلي و دوربين دوم براي برقراري كنفرانس‌هاي تصويري، نمايشگر چند-لمسي، بدنه فلزي و ... اشاره كرد.
کد مطلب: 17541
نام شما
آدرس ايميل شما