۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۴

ارزيابي ارايه‌كنندگان سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات

ایتنا - به منظور معرفي برترين ارايه‌كنندگان سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات، ارزيابي شركت‌هاي PAP و SAP از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي آغاز شد.

به گزارش ایتنا، حسن رضواني - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - با اعلام اين مطلب گفت: از بين ۱۸ اپراتور حوزه PAP و SAP تا اين زمان ۱۱ شركت اظهارنامه‌هاي خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال كرده‌اند كه بررسي اوليه آن‌ها از سوي تيم‌هاي ارزيابي انجام شده است.

وي افزود: از امروز (۲۱ اسفندماه) مرحله بازديد و ارزيابي در محل اپراتورها (Site Visit) آغاز مي‌شود تا ميزان انطباق مستندات ارسال شده از سوي آن‌ها با شرايط واقعي مشخص شود.

رضواني درباره شاخص‌هاي ارزيابي اپراتورها اظهار كرد: ارزيابي‌ها براساس ۴ محور رضايتمندي كاربران و مشتريان با لحاظ كردن كيفيت سرويس، قانونمداري و توسعه فرهنگ و ادبيات رگولاتوري، انجام تعهدات توسعه و اجراء و عملكرد شبكه معين شده انجام مي‌شود.

وي تأكيد كرد: امتياز نهايي اپراتورها از سوي تيم‌هاي ارزيابي و با در نظر گرفتن اصول رگولاتوري همچون رقابت، عدالت، انصاف، شفافيت، صراحت، اخلاق مداري و نوآوري تعيين مي‌شود.
کد مطلب: 17384
نام شما
آدرس ايميل شما