۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۵

رشد بازار جهاني نرم‌افزارهاي هوشمندي تجاري

همكاران سيستم- تحقيقات صورت گرفته توسط شرکت Technavio نشان داد، بازار جهاني نرم‌افزارهاي هوشمندي تجاري(BI) طي سال جاري ميلادي رشد ۰۶/۴ درصدي را پيش‌رو خواهند داشت.
رشد بازار جهاني نرم‌افزارهاي هوشمندي تجاري

اين مرکز طي گزارشي اعلام کرده است که بازار جهاني نرم‌افزارهاي هوشمندي تجاري در شرکت‌هاي کوچک‌تر بيشتر مورد توجه قرار گرفته و تمرکز اصلي روي بازار در اين بخش است.

اين شرکت در گزارش خود توضيح داد: «ابزارهاي هوشمندي تجاري در پي افزايش توجه کارخانه‌ها، مراکز مالي و مراکز بيمه‌اي به اين سيستم‌هاي نرم‌افزاري بسيار بازار پررونقي را پيش‌روي خود مي‌بينند. ابزارهاي هوشمند تجاري به شرکت‌ها و سازمان‌هاي مختلف کمک مي‌کنند تا بر مبناي سياست‌هاي استراتژيک، طرح‌هاي عملياتي و سطوح فني خود بهترين تصميمات را اتخاذ کرده و آن‌ها را به کار بندند».

به گفته اين مرکز، بازار جهاني نرم‌افزارهاي هوشمندي تجاري طي چند سال اخير رشد قابل ملاحظه‌اي داشته و همچنان اين روند را دنبال مي‌کند.

در حال حاضر شرکت‌هاي فراواني اين قبيل‌ ابزارها را با کارايي‌هاي فراوان ارايه مي‌دهند که از مهم‌ترين قابليت‌هاي مورد تاکيد در اين نرم‌افزارها مي‌توان به ابزارهاي پيش‌بيني تجاري، مدل‌هاي تحليلي آماري و انتشار گزارش‌هاي پيش‌بيني الگوريتم‌هاي مبتني بر رفتار مشتريان اشاره کرد.

اين ابزارها مي‌توانند اطلاعات ارزشمندي را در اختيار شرکت‌ها قرار دهند تا بر اساس آن‌ها بتوانند بهترين استراتژي را براي حضور در بازار رقابتي امروز اتخاذ کنند.

اين گزارش با عنوان «بازار جهاني ابزارهاي هوشمندي تجاري ۲۰۱۰-۲۰۱۴» منتشر شده و در آن توليدکنندگان اين ابزارها و مشتريان آن مورد بررسي قرار گرفته‌اند. ملاک بازار جهاني اين قبيل نرم‌افزارها، شرکت‌هاي SAP AG، SAS، اوراکل، مايکروسافت و IMB بوده‌اند.
کد مطلب: 17287
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام