۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۹
با انجام تغییرات جدید

کیفیت جست‌وجو در گوگل افزایش یافت

ایتنا - گوگل با ایجاد تغییراتی در الگوریتم موتور جست‌وجوی خود، سعی کرده است مبارزه با سایت‌های متقلب را شدت بخشد.
کیفیت جست‌وجو در گوگل افزایش یافت
اخیراً شرکت گوگل با انجام تغییراتی بحث‌برانگیز در الگوریتم موتور جست‌وجوگر خود، درصدد برآمده آن دسته از سایت‌هایی را که با ترفندهای غیرمعتبر و به شیوه‌های مزورانه سعی می‌کنند نام یا محصولات خود را در صدر نتایج جستجو بنشاند، به زیر بکشد.

به گزارش ایتنا به نقل از مشورت، این تغییر و تحول از چند روز پیش در الگوریتم جست‌وجوگر گوگل پیاده شده است و بنا به اعلام خود گوگل طی این چند روز، این شیوه جدید بر ۱۲ درصد نتایج جست‌وجوها تاثیر داشته است.

بنا به اعلام امیت سینگال (Amit Singhal) و مت کاتس (Matt Cutts) دو تن از مهندسان گوگل، هدف از این به‌روزرسانی، کاهش رتبه سایت‌های کم‌کیفیتی است که از ارزش اندکی برای کاربران برخوردار هستند و محتویات دیگر سایت‌ها را کپی می‌کنند و یا خود این سایت‌ها، چندان مفید و قابل استفاده نیستند.

بر اساس این گزارش به دنبال درخواست کاربران اینترنتی از گوگل برای برخورد قاطع‌تر با شرکت‌ها و افرادی که با بهره‌گیری از تکنیک‌هایی چند، درصدد فریفتن کاربران این سایت و جابجا کردن نتایج جست‌وجوها هستند، گوگل دست به این اقدام زده است.

مدیران این سایت‌های متقلب می‌کوشند با استفاده از تکنیک‌های سئو (SEO)، رتبه وب‌سایت‌های خود را بالا برده و کاربران بیشتری را به دام اندازند.

در واقع این شیوه را می‌توان به نوعی تحریف و مخدوش ساختن نتایج موتور جست‌وجوگر گوگل به شمار آورد.
کد مطلب: 17134
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام