۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۲
وعده وزير ارتباطات:

فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه پنجم 700 تا 800 درصد رشد مي‌كند

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در برنامه پنجم توسعه رشدی ۷۰۰ تا ۸۰۰ درصدی را خواهد داشت.
فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه پنجم 700 تا 800 درصد رشد مي‌كند

بر اساس برنامه پنجم توسعه کارهای بسیار بزرگی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور انجام می‌شود که افزایش پهانی باند اینترنت از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

رضا تقی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در برنامه پنجم توسعه رشدی ۷۰۰ تا ۸۰۰ درصدی را خواهد داشت.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به دستاوردهای بدست آمده کشورمان در سالیان اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای بزرگ علمی که در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی و فضایی در کشور محقق شده فراتر از حد انتظار بوده است.

وي گفت: هم اکنون از نظر علمی در بین ۱۰ کشور برتر دنیا قرار گرفته‌ایم و در زمینه‌های فضایی و هسته‌ای نیز به ترتیب جزو هشتمین و نهمین کشورهای برتر جهان هستیم.

فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: در دور اول سفر هیئت دولت به استان بوشهر، هشت پروژه و در دور دوم سفر نیز پنج پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

کد مطلب: 17026
نام شما
آدرس ايميل شما


حامد
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقا جان من شما فقط 1 درصد رشد کنید 799 درصد پیشکش حضورتان!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام