۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۷
Verizon Wireless و Samsung Mobile معرفي كردند

اولین Galaxy Tab مجهز به 4G LTE

ايتنا - تبلت Samsung Galaxy Tab جدید امکان دسترسی به شبکه موبایل 4G LTE شركت Verizon Wireless را داشته و به یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت مجهز است.
اولین Galaxy Tab مجهز به 4G LTE

‌در نمایشگاه CES ۲۰۱۱ دو شركت Verizon Wireless و Samsung Mobile اعلام کردند که تبلت Samsung Galaxy Tab مجهز به ۴G LTE برای استفاده در شبکه موبایلی ۴G LTE معرفی شد.

به گزارش ایتنا تبلت Galaxy Tab دارای صفحه نمایش هفت اینچی TFT با دقت تصویر ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسلی WSVGA بوده و به طور کامل از سیستم عامل Android ۲.۲ و Adobe Flash ۱۰.۱ پشتیبانی می‌کند.
پردازنده این دستگاه ۲/۱ گیگاهرتزی Cortex A۸ Hummingbird بوده و امکان دسترسی به شبکه Androind Market با بیش از ۱۰۰ هزار نرم‌افزار را به کاربر می‌دهد.

علاوه بر دوربین ۵ مگاپیکسلی پشت Galaxy Tab ۴G LTE، یک دوربین ۳/۱ مگاپیکسلی نیز در جلو قرار گرفته که امکان استفاده از آن در چت تصویری وجود دارد.
در Galaxy Tab 4G LTE دسترسی به سرویس Social Hub نیز فراهم شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از یک رابط مجتمع به تماس‌‌ها، پیغام‌ها و تقویم خود دسترسی داشته باشند و اطلاعات مورد نیز خود را از طریق ایمیل، شبکه‌‌های اجتماعی و پیغام‌های متنی ارسال و دریافت كنيد.

همچنین سرویس Media Hub سامسونگ نیز از طریق شبکه ۴G LTE در دسترس خواهد بود که امکان اجاره یا خرید لیست کاملی از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی بزرگ‌ترین شركت‌های فیلم‌سازی امریکا را در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهد.
 ر ضمن روی Galaxy Tab ۴G LTE نرم‌افزارهای مخصوص LTE از قبل نصب شده است.

Marni Walden، مدیرعامل و مدیر بازاریابی Verizon Wireless در این باره می‌گوید: « Galaxy Tab ۴G LTEبه طور کامل از قابلیت‌های سیستم عامل Android ۲.۲ استفاده کرده و تجربه‌ای عالی و پرسرعت را به کاربران ارائه می‌کند. این دستگاه توانسته فناوری پیشرفته سامسونگ را در کنار شبکه قدرتمند ۴G LTE قرار می‌دهد. در نتیجه محیطی فراهم می‌شود تا کاربران بتوانند به سوی آینده سرگرمی‌ها و ارتباطات چند‌رسانه‌ای قدم بردارند.»

شبکه ۴G LTE در ماه دسامبر ۲۰۱۰ افتتاح شد.
این شبکه سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین شبکه با استاندارد ۴G در ایالات متحده است که سرعت انتقال اطلاعات در آن ۱۰ برابر بیشتر از شبکه ۳G در Verizon Wireless است.

شبکه ۴G LTE در حال حاضر برای یک سوم امریکایی‌ها در دسترس بوده و این شرکت برنامه دارد تا سه سال آینده این شبکه را برای تمام محل‌های تحت پوشش شبکه ۳G گسترش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شبکه Virezon Wireless ۴G LTE به آدرس www.verizonwireless.com/lte مراجعه کنید.
اطلاعات تکمیلی درباره حضور Verizon Wireless در نمایشگاه CES نیز در آدرس www.verizonwireless.com/ces قرار گرفته است.
کد مطلب: 16921
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام