۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۸

کاهش مداوم گازهای گلخانه‌ای در سال 2010 توسط شرکت SAP

ايتنا - رویکرد جدید کارکنان شرکت SAP برای استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و سرمایه‌گذاری شرکت در بسیاری از پروژه‌های انرژی جایگزین می‌باشد.

به گزارش ایتنا از شماران سيستم، گزارش اولیه شرکت SAP در خصوص انتشار گازهای گلخانه‌ای حاکی از آن است که این شرکت توانسته روند رو به کاهش را از سال ۲۰۱۰ نسبت به سال ۲۰۰۹ طی نماید به طوری که تولید گازهای گلخانه‌ای این شرکت در سراسر جهان از ۴۵۰ کیلو تن در سال به ۴۳۰ کیلو تن در سال ۲۰۱۰ تقلیل یافته که کاهش ۴% را نشان می‌دهد.

این شرکت توانسته است در سومین سال متوالی با کاهش جمعا ۲۶% از سال ۲۰۰۶ که زمان اوج تولید گازهای گلخانه‌ای توسط شرکت SAP شناسایی شده است، خود را به هدف از پیش تعیین شده در رسیدن به سطح مطلوب در سال ۲۰۲ نزدیک نماید.

سنجش انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط نرم‌افزار تولید شده شرکت SAP انجام می‌پذیرد.
گزارش‌ها نشان دهنده رویکرد جدید کارکنان شرکت SAP برای استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و سرمایه‌گذاری شرکت در بسیاری از پروژه‌های انرژی جایگزین می‌باشد.

سال ۲۰۱۰ اولین سالی می‌باشد که شرکت SAP در آن با استفاده از راه حل‌های پایدار در روند ایجاد گازهای گلخانه‌ای را دنبال می‌نماید.
با استفاده از راه حل SAP Carbon Import on Demand به عنوان بخشی از پلتفرم راه حل پایدار، شرکت اقدام به انتشار گزارشات عمیق، حسابرسی شده و مستمر در این خصوص نموده است.
کد مطلب: 16792
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام