کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ باز هم مجموعه گوشی های Galaxy خود را توسعه می دهد

9 بهمن 1389 ساعت 7:51

همانطور که انتظار می رفت شرکت کره ای سامسونگ گوشی های جدیدی به مجموعه Galaxy خود افزود که عبارتند از Galaxy Fit ، Galaxy Gio ، Galaxy mini و Galaxy Ace.




هر چهار مدل از نظر ویژگی های سخت افزاری پایین تر از مدل اصلی خود Galaxy S می باشند. به هرحال برای افرادی که قادر به خریداری Galaxy S نیستند می توانند با خرید هر یک از این چهار مدل به نوعی به برخی امکانات گوشی مانند Galaxy S دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جی اس ام آریا،Galaxy Ace که در ردیف گوشی های متوسط قرار می گیرد دارای پردازنده ۸۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با فلاش LED ، صفحه نمایش ۳.۵ اینچ با کیفیت HVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و مبتنی بر آندروید ۲.۲ به کاربران عرضه خواهد شد.

Galaxy Fit یک گوشی بسیار ساده است که دارای پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با زوم خودکار ، صفحه نمایش ۳.۳۱ با کیفیتQVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و با آندروید ۲.۲ وارد بازار خواهد شد. این گوشی شباهتهای زیادی با گوشی LG Optimus One دارد.

Galaxy Gio هم یک گوشی رده متوسط است که مجهز به پردازنده ۸۰۰MHz بوده و از دیگر قابلیتهای آن می توان صفحه نمایش ۳.۲ اینچ با کیفیت HVGA ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ را نام برد.

آخرین مدل که Galaxy mini نام دارد دارای صفحه نمایش ۳.۱۴ با کیفیت QVGA ، پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ می باشد و در ردیف گوشی های ساده قرار می گیرد.

هر چهار مدل در کنگره جهانی موبایل در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بصورت رسمی معرفی خواهند شد.


کد مطلب: 16744

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/16744/سامسونگ-باز-هم-مجموعه-گوشی-های-galaxy-خود-توسعه-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir