۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۰۶

فیس‌بوک هم موبایل عرضه می‌کند

ايتنا - امکان این نوع گوشی‌ها به گونه‌ای خواهد بود که کاربر می‌تواند به طور مستقیم با دوستان خود در این سایت تماس تلفنی برقرار کند یا به آنها ایمیل بزند.
فیس‌بوک هم موبایل عرضه می‌کند

در حالی که محبوبیت سایت شبکه اجتماعی Facebook در میان کاربران اینترنت روز به روز افزایش پیدا می‌کند، به شایعات اقدام این شرکت برای ارائه یک گوشی همراه مستقل با کارایی کامل ویژه این شبکه اجتماعی بیش از پیش دامن زده می‌شود.

این شایعات از منابع مرتبط به مدیریت این شبکه اجتماعی به بیرون درز کرده است.
ظاهراً این گوشی از امکان GPS به صورت همیشه فعال بهره‌مند خواهد بود.

به گزارش ایتنا، بنا بر گفته‌ها سیستم عامل این گوشی، نوع اصلاح شده‌ای از آندروید و با همان شکل و شمایل نرم‌افزاری سایت فیس‌بوک و از نوع Cloud-based خواهد بود.
معنی این اصطلاح آن است که در این گوشی، تقریباً هیچ جایی برای ذخیره سازی اطلاعات وجود ندارد و اطلاعات گرفته شده از صفحه کلید یا دوربین کاربر با اتصال اینترنتی مستقیماً در فضایی در اینترنت ذخیره خواهند شد؛ که البته می‌توان حدس زد این فضای اینترنتی به احتمال زیاد باید همان صفحه اختصاصی فیس‌بوک کاربر باشد.

امکان این نوع گوشی‌ها به گونه‌ای خواهد بود که کاربر می‌تواند به طور مستقیم با دوستان خود در این سایت تماس تلفنی برقرار کند یا به آنها ایمیل بزند.

البته گویا HTC، قرار است با این شبکه اجتماعی برای تولید گوشی همکاری کند تا دو گوشی با شکل‌های مختلف و با نام فیس‌بوک روانه بازار شود.
کد مطلب: 16726
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام