۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۱

برگه یادداشت‌ دیجیتالی

یک شرکت ایتالیایی محصول جدیدی را عرضه کرده است که از یک نمایشگر کوچک آهن ربایی تشکیل شده و می‌تواند برگه های زرد یادداشت را که روی یخچال می‌چسبند بازنشسته کند.
برگه یادداشت‌ دیجیتالی
شرکت "مترونیک" محصول جدیدی به نام "ممو فریگو" (یادداشت یخچالی) عرضه کرده است. پایه آهن‌ربایی این محصول امکان چسبیدن آن را به روی در یخچال امکانپذیر می کند. وب‌کم و میکروفونی که بر روی این دستگاه نصب شده‌اند اجازه می دهند که کاربر فیلمهای کوتاه را ضبط کند.

این فیلم‌ها به جای همان جملات کوتاهی عمل می کنند که بر روی برگه های یادداشت "پست. ایت" نوشته می‌شوند و برای مثال پرداخت قبوض، انجام خریدهای خانه و ... را یادآوری می‌کنند.

بر روی این دستگاه یک دکمه وجود دارد که با فشار دادن آن می‌توان به راحتی فیلم‌های "یادداشت" را ضبط کرد و برای متوقف کردن ضبط فیلم کافی است که همان دکمه را دوباره فشار داد.

بر روی "ممو فریگو" یک چراغ "ال. ای. دی" کوچک سبز قرار دارد که حضور یک پیام قابل دیدن که پیش از این بر روی حافظه دستگاه ذخیره شده است را نشان می‌دهد. زمانی که کاربر به یخچال نزدیک می‌شود این چراغ به روشی سریع چشمک می‌زند.

برای دیدن و گوش دادن به پیام‌ها کافی است که دوباره دستگاه را روشن کنید و کلید play را فشار دهید. یک نمایشگر "ال. سی. دی" ۱.۴ اینچی امکان تماشای پیام‌ها را میسر می‌کند.

بر روی این دستگاه می‌توان حداکثر ۳۰ ثانیه فیلم ضبط کرد. این سیستم برای حفظ تنها یک فیلم در
حافظه "رم" خود طراحی شده است.

باتری داخلی "ممو فریگو" حدود یک هفته شارژ می‌ماند و شارژ مجدد آن از طریق یک پورت "یو. اس. بی" و در کمتر از چند ساعت انجام می‌شود.

این "پست. ایت" الکترونیکی کوچک برای استفاده روزانه بسیار آسان و سرگرم کننده است.

این دستگاه علاوه بر یادآوری کارهای روزانه می‌تواند برای "سلام گفتن" و "خوشآمد گویی" به اعضای خانواده که پس از یک روز خسته کننده از کار و یا مدرسه به خانه باز می‌گردند مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین این دستگاه می‌تواند استفاده از برگه های کوچک را محدود کرده و خانه را مرتب‌تر نگه دارد."ممو فریگو" به قیمت حدود ۴۰ یورو عرضه می‌شود.
کد مطلب: 16692
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام