۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۸

Samsung Star II مجهز به شبکه‌های اجتماعی

ايتنا - سامسونگ نسل بعدی پرفروش‌ترین تلفن‌همراه از سری Star را با نام StarII و با قابلیت‌های بهینه شده شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد.
Samsung Star II مجهز به شبکه‌های اجتماعی
سامسونگ جانشین تلفن همراه Star با فروش بیش از ۳۰ میلیون عدد در سراسر جهان را با نام Star II معرفی کرد.
 
به گزارش ایتنا، Star II طوری طراحی شده تا قابلیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف و ارتباط با دوستان و خانواده را ساده‌تر از همیشه و در یک دستگاه به طور مجتمع انجام گیرد. 

امکان شخصی‌سازی رابط کاربری ، در کنار صفحه ‌نمایش تمام لمسی کار با این تلفن همراه را بسیار آسان می‌سازد. تلفن‌همراه Star II از ماه فوریه در آلمان و سپس در دیگر کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی، هندوستان و خاورمیانه عرضه می‌شود.
 
JK Shin، مدیر بخش ارتباطات همراه سامسونگ در این باره می‌گوید:"تلفن همراه Samsung Star انتظارات کاربران از تلفن همراه را بالا برد. حالا جانشین آن که Star II نام دارد، با داشتن صفحه‌نمایش تمام لمسی توانسته تمامی نیازهای کاربران در دستیابی به شبکه‌های‌جتماعی را برآورده کند.قابلیت‌های مورد نیاز در شبکه‌های اجتماعی درStar II مجتمع شده و کاربران قدرت انتخاب روش ارتباط با دوستان‌شان را خواهند داشت. ما انتظار داریم که موفقیت Star توسط جانشین آن تکرار شود." 

Samsung Star II به مجموعه Social Hub مجهز شده و می‌تواند تمامی تماس‌های شما در تلفن‌همراه و شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کند.

 Social Hub همچنین به کاربران امکان انتخاب روش برقرار ارتباط با افراد دیگر از طریق انواع حساب‌های کاربری در شبکه اجتماعی مختلف را از طریق یک رابط کاربری جامع می‌دهد. 

رابط کاربری TouchWiz ۳.۰ برای هر کاربری تجربه‌ای خاص و تازه خواهد بود. صفحه آغازین و نوار ويجت‌‌ها کاملاً قابل تغییر هستند و کاربران می‌توانند آن را طبق نیاز خود شخصی سازی کنند.

ویجت‌ها دسترسی به آخرین اخبار را فراهم می‌کنند و به کمک آن می‌توان آخرین اتفاقات در دنیای شبکه‌های اجتماعی را پیگیری کرد. 

قابلیت QuickType در کنار سیستم پیش‌بینی کلمات T۹ نیز روشی سریع‌تر برای تایپ را فراهم می‌کند. این روش به کاربران امکان میدهد تا بدون نیاز به فشردن هر کلید برای تایپ، انگشت خود را بر روی کلید ها بکشند و در نهایت کلمات به طور خودکار تایپ می‌شوند. 

ارتقاء سخت‌افزار Star II نیز تأثیر بالایی در کارکرد آن در شبکه‌های اجتماعی داشته است. 

تصاویر گرفته شده توسط دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی روی صفحه‌نمایش ۳ اینچی WQVGAاین تلفن‌همراه با کیفیت فوق‌العاده‌ای نمایش داده می‌شوند. این تصاویر را می‌توان با اتصال به شبکه‌های اجتماعی از طریق اتصال سریع Wi-Fi با دوستان به اشتراک گذاشت.
کد مطلب: 16688
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام