۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۵

Xperia™ arc

ايتنا- سونی اریکسون تلفن همراه هوشمند جدید Xperia™ arc را با جدیدترین تکنولوژی سونی و تجربه منحصربفرد چند رسانه ای بر روی پلت فرم آندروید ورژن ۳/۲، رونمایی کرد.
Xperia™ arc
 
به گزارش ایتنا، Xperia™ arc نخستین گوشی از نسل جدید تلفن های همراه هوشمند XPERIA است که در سال ۲۰۱۱ معرفی خواهند شد. 

رودیگر اودنباخ، مدیرکل سونی اریکسون خاورمیانه، در این زمینه گفت:"ما با معرفی مهیج ترین محصول XPERIA تاکنون،سال ۲۰۱۱ را با قدرت آغاز می کنیم. Xperia™ arc تکنولوژی فوق پیشرفته سونی را با طراحی مهیج به منظورجلب نظر و سرگرم ساختن مصرف کنندگان، تلفیق می نماید و همه اینها بر روی آخرین ورژن منتشر شده آندروید ارائه می گردد. "

Xperia™ arc زبان طراحی خیره کننده را که سونی اریکسون با آن شناخته شده است، به سطح جدیدی می برد. Xperia™ arc با وزن سبک وطراحی فوق باریک، تنها ۷/۸ میلیمتر در باریک ترین نقطه بدنه، ضخامت داشته و به صفحه نمایش فوق گسترده ۲/۴ اینچی با قابلیت چند لمسی مجهز است.
 
این گوشی هوشمند که از بهترین مواد اولیه و با طراحی خیره کننده کمانی شکل بدنه ساخته شده است، براق و محکم بوده و برای قرار گرفتن بطور کامل در دست کاربر طراحی شده است. بهترین تکنولوژی سونی درون Xperia™ arc است.
 
نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براوایا موبایل(Mobile BRAVIA® Engine )، درخشندگی بصری منحصربفرد وشفافیت تصاویر را بگونه ای ارائه می نماید که برآیند تجربه سرگرمی را افزایش می دهد.
 
علاوه بر این حسگر برنده جایزه Exmor R™ موبایل سونی با لنز f/۲.۴ امکان گرفتن تصاویر درخشان و با کیفیت بالا و ویدیوهای HD را حتی در نور کم محیط فراهم می آورد. 

تمامی تصاویر و ویدیوها می توانند از طریق اتصال HDMI داخلی با کیفیت HD بر روی تلویزیون اتاق نشیمن شما، به اشتراک گذاشته شوند. 

Xperia™ arc مبتنی بر آخرین ورژن پلت فرم آندروید بوده وامکان دسترسی به خدمات گوگل موبایل و برنامه های کاربردی بی شمار موجود در آندروید مارکت را فراهم می آورد.
 
تلفن های همراه هوشمند Xperia™ بهترین سرگرمی در نوع خود را بر فراز بنیانهای تلفن همراه هوشمند مانند برنامه های کاربردی، نقشه ها، پست الکترونیک و اینترنت پرسرعت به منظور خلق سرگرم کننده ترین تجربه تلفن همراه هوشمند، اضافه می نمایند. 

ویژگی های کلیدی سونی اریکسون Xperia™ arc 

• باریک، سبک و محکم با وِیژگیهای ارگونومیک کامل.
• صفحه نمایش فوق گسترده ۲/۴ اینچی چند لمسی. نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل به منظور حصول اطمینان از نهایت تجربه بصری و چند رسانه ای.
• حسگر Exmor R™ سونی ویژه موبایل: برای گرفتن بهترین فیلم و عکس در نور کم به نسبت گوشی های همتراز.
• دوربین ۱/۸ مگا پیکسلی با قابلیت فیلم برداری HD.
• آندروید مارکت- هزاران برنامه کاربردی برای سرگرم نگهداشتن شما.

سونی اریکسون Xperia™ arc در بازارهای منتخب بین المللی شامل ژاپن از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۱ و در رنگهای سورمه ای و نقره ای در دسترس خواهد بود.
کد مطلب: 16544
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام