۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۴
در نمايشگاه CES

اخبار CES// مجموعه جدید کامپیوترهای همراه سامسونگ

ايتنا - نیازهای دیجیتالی شما هرچه که باشد، ترکیب قابلیت‌های نوت بوک و Sliding PC 7 مجموعه کاملی برای ساخت و استفاده از محتویات دیجیتالی متنوع را ایجاد می‌کند.
اخبار CES// مجموعه جدید کامپیوترهای همراه سامسونگ

به گزارش ایتنا شركت Samsung Electronics با معرفی کامپیوترهای همراه پیشرفته جدید، توجه‌ها را به خود جلب کرد.
Sliding PC 7 با داشتن سیستم‌عامل Windows 7 و استفاده از پلتفرم آینده پردازنده‌های Atom شرکت Intel که در حال حاضر Oak Trail نام گرفته، علاوه بر داشتن ویژگی‌های کامپیوترهای Tablet مانند كم‌وزن بودن، ابعاد جمع و جور و طراحی ساده، امکان تایپ آسان به کمک یک صفحه کلید را نیز فراهم می‌کند.
در کنار صفحه‌کلید و ماوس، کاربر امکان استفاده از قابلیت لمسی صفحه نمایش را نیز خواهد داشت.

Seongwoo Nam مدیر عامل اجرایی و مدیر بخش راه حل‌های تجاری IT در سامسونگ با اشاره به وزن کم و قابلیت Multi Touch صفحه‌نمایش Sliding PC 7 می‌گوید: «این ویژگی‌ها مختص کامپیوترهای تبلت است، اما با حرکت دادن صفحه نمایش صفحه‌کلید آن نمایان شده و کاربران می‌توانند به سادگی هرچه تمام‌تر از صفحه کلید، ماوس و صفحه‌نمایش Multi Touch برای انجام کارهای خود استفاده کنند. این تغییر شکل به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود. این نوآوری و استفاده از آن در ساخت این سری از کامپیوترهای همراه، نشان دهنده عزم سامسونگ در برآورده کردن نیازهای مختلف کاربران است.»

Steve Guggenheimer، مدیر عامل بخش OEM مایکروسافت نیز در این‌باره می‌گوید: «کامپیوتر همراه Sliding PC 7 نشان‌دهنده همکاری عمیق میان سامسونگ و مایکروسافت از زمان طراحی تا زمان عرضه محصول به بازار است. این همکاری مشترک باعث ارائه محصولی خلاق و کاربردی برای ارائه تجربه‌ای بهتر در کامپیوترهای همراه برای مشتریان ما است.»

همچنین Doug Davis، مدیرعامل و مدیر کل گروه نت‌بوک و تبلت اینتل در این مورد چنین گفت: «محصولات ساخته شده براساس پردازنده‌های Atom، علاوه بر داشتن کارایی مناسب، امکان تولید شدن در اندازه‌ها و ابعاد مختلف را نیز دارند. Sliding PC 7 شرکت سامسونگ نمونه‌ای از یک طراحی هوشمندانه است که کارایی پردازشی مناسبی را به کاربران ارائه کرده و امکان دسترسی آنها به کامپیوتری کامل در هر مکان را فراهم می‌کند.»

ظاهر و طراحی
Sliding PC 7 دارای یک صفحه‌نمایش ۱/۱۰ اینچی با دقت تصویر HD (۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل) و امکان دیدن صفحه آن در محیط بیرون است. ابعاد جمع و جور و وزن کم آن امکان جابجایی آن بدون قربانی کردن کارایی را فراهم می‌کند.

برای کسانی که صفحه کلید فیزیکی را برای تایپ متون و یا مرور صفحات وب ترجیح می‌دهند، یک صفحه کلید ۸۰/۸۱ کلیدی که به خوبی در زیر صفحه‌نمایش جاسازی شده در نظر گرفته شده است.
این صفحه کلید از زیر صفحه‌نمایش خارج شده و حالتی شبیه یک نوت بوک پیدا می‌کند تا در کنار صفحه نمایش Multi Touch محیط کامل و با حداکثر کارایی را برای کار با این دستگاه ایجاد شود.

صفحه نمایش Multi Touch و صفحه کلید، کار ایجاد محتوا و یا استفاده از قابلیت‌های مختلف در هر جایی را بسیار آسان ساخته است. ابعاد Sliding PC 7 برای دیدن و ویرایش ویدئوها بصورت آنلاین، دیدن عکس، خواندن اخبار و یا ارسال ایمیل بسیار مناسب است.
هر شخصی، از دانشجویان گرفته تا کسانی که همواره یه یک کامپیوتر در کنار خود نیاز دارند می‌توانند از مزیت‌های Sliding PC 7 بهره ببرند.
ابعاد صفحه‌نمایش برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یا دیدن فیلم بسیار مناسب است. در محیط کار، این دستگاه گزینه‌ای مناسب برای کسانی خواهد بود که می‌خواهند محصولات و خدماتشان را برای مشتریان خود نمایش دهند، نقشه‌های یک ساختمان را به همراه خود داشته باشند و یا روی اینترنت به دنبال اطلاعات پزشکی مورد نیاز خود بگردند. امکان حمل و نقل آسان و تمرکز آن بر محتوا، Sliding PC 7 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبدیل کرده است.

مشخصات داخلی
Sliding PC 7 به سیستم عامل Windows 7 و پردازنده Atom مجهز شده که محیطی آشنا و با کاربری راحت برای مشتریان است.
اتصال‌های آن نیز شامل اتصال بی‌سیم، خروجی USB/HDMI به کمک یک مبدل و کارت خوان حافظه microSD است.

در Sliding PC 7 از حافظه‌های ذخیره‌سازی SSD ساخت سامسونگ استفاده شده که منجر به بوت شدن سریع‌تر دستگاه، عمر بیشتر باتری تا حداکثر هشت ساعت و پشتیبانی از Multi Tasking هم در کار با صفحه کلید و هم در زمان کار با صفحه نمایش Multi Touch شده است.

سیستم نرم‌افزاری
در Sliding PC 7 چندین نرم‌افزار در نظر گرفته شده که با قابلیت لمسی صفحه نمایش هماهنگی کامل دارد.
این نرم‌افزارها شامل نرم‌افزارهای مخصوص سامسونگ برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، عکس، یادداشت‌برداری، نرم‌افزار نمایش آب و هوا، ساعت، قطب نما و چندین نرم‌افزار دیگر می‌شود.

همچنین Microsoft Bing Maps ابزارهای قدرتمندی را برای جست‌وجوی بهتر فراهم کرده و قابلیت‌هایی همچون جست‌وجو با تشخیص صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
نرم افزارهای دیگر از طریق Samsung App Manager و Windows Product Scout در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

امکانات ارتباطی Sliding PC 7 امکان اتصال آن به دستگاه های مختلف را فراهم کرده است. ویژگی AllShare امکان کنترل، جست‌وجو، جابجایی و پخش فیلم، تصاویر و موسیقی در میان تمام دستگاه‌های سامسونگ اعم از تلویزیون، تلفن همراه، دوربین و کامپیوتر که از DLNA پشتیبانی می‌کنند را امکان پذیر می‌سازد.

نرم‌افزار Microsoft Office Starter 2010 نیز به همراه این دستگاه عرضه می‌شود که شامل نسخه ساده‌ای از نرم‌افزارهای Word و Excel می‌شود و در ضمن کاربران می‌توانند در هر زمان آنها را به نسخه کامل نرم‌افزار Office ارتقاء دهند.
روی Sliding PC 7 از نسخه Professional سیستم عامل Windows 7 استفاده خواهد شد که گزینه‌ای مناسب برای کاربران مختلف است.

به گزارش ایتنا دو مدل از این دستگاه‌ها که دارای حافظه SSD در ظرفیت های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هستند، از ماه مارس ۲۰۱۱ به بازار عرضه خواهند شد.

Sliding PC 7 از ششم تا نهم ژانویه در نمایش CES در غرفه سامسونگ به شماره ۱۲۰۰۶ در سالن مرکزی مرکز نمایشگاه‌های شهر لاس وگاس نمایش داده می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سامسونگ در نمايشگاه CES2011 مراجعه کنید.
کد مطلب: 16506
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام