۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۲۹
در طول يكسال گذشته

زير ساخت: پهنای باند اینترنت ايران دو برابر شد

معاون نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت از دو برابر شدن پهنای باند اینترنت خبر داد.
زير ساخت: پهنای باند اینترنت ايران دو برابر شد

احمد پورنگ نیا با اشاره به اینکه درسال گذشته ۷۷ stm۱ فعال در کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۶۰ stm۱ رسیده ، اعلام کرد: در شرایط فعلی نسبت به سال گذشته پهنای باند کشور دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز وتقاضا پهنای اینترنت کشور افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: در شرایط حاضر زیر ساخت مشتریانی دارد که باید پهنای باند مناسبی برای آنها تامین کند.

پورنگ افزود:شرکت ارتباطات زیرساخت با تدابیر اندیشیده شده در تلاش است از طریق افزایش درگاه های بین الملل، ضریب اطمینان و امنیت مسیرهای بین المللی را افزایش دهد.

وی با بیان این که انجام ترانزیت ترافیک ارتباطات بین الملل از طریق ۲۰ درگاه بین الملل تصویب شد، گفت: تا به حال حدود ۱۹ درگاه بهره برداری شده یا در حال بهره برداری است که ارتباطشان با کشورهای همسایه برقرار شده است.
کد مطلب: 16428
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
پهنای باند دو برابر شده ولی کیفیت و سرعت چند برابر افت داشته و به غیر از این افت سرعت و کیفیت در 24 ساعت چندین مرتبه ارتباط قطع و وصل میشه زنگ میزنیم به شرکت میگه مخابرات تقصیر کاره به مخابرات هم که زنگ نمیشه زد چون ما سرویسمون رو از شرکت میگیریم نه مخابرات در کل این وسط نه کسی این مشکلات رو به گردن میگیره نه معلوم هست مشکل از کجاست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
نمي دونم چرا هر چي اينا پهناي باندو بيشتر مي كنن سرعت فرقي نداره؟؟؟؟ شايد من نمي فهمم. آقايون توضيح بدن استفاده كنيم!!!