۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۵

شنيده‌ها در مورد iPad2

با ورود به سال ۲۰۱۱ ميلادي جزئيات منتشر شده در مورد مدل جديد رايانه لوحي اپل موسوم به iPad ۲ افزايش يافته و بازار شايعات در مورد اين محصول داغ‌تر شده است.
شنيده‌ها در مورد iPad2

 چند روز قبل منابع آگاه گزارش داده بودند كه رايانه لوحي iPad ۲ در اندازه كوچك و با ضخامت كمتر از مدل كنوني، مجهز به اسپيكرهاي پيشرفته و قوي و بد قسمت پشتي صاف و صيقلي مانند iPod touch به دست كاربران مي‌رسد. 

اما تصاوير ويديويي جديدي كه هم‌اكنون روي اينترنت منتشر شده حاكي از آن است كه iPad ۲ كه از آن به عنوان مدل آتي رايانه لوحي اپل ياد مي‌شود، در اندازه كوچك‌تر ساخته شده و چهار طرف آن به صورت نيم‌داره و قوس‌دار است و در كل از نظر ظاهري نسبت به مدل كنوني زيباتر است. 

در اين تصاوير ويديويي يك رايانه لوحي به تصوير كشيده شده است كه شامل دو دوربين ديجيتالي مجزا مي‌شود كه يكي از آن‌ها براي عكس‌برداري در قسمت پشتي و دوربين ديگر براي برقراري كنفرانس‌هاي تصويري در قسمت جلويي قرار گرفته است. 

شركت اپل در قسمت چپ بدنه اين دستگاه ورودي‌هاي جديدي را به كار گرفته است كه كاربران از طريق آن مي‌توانند كارت حافظه SD را وارد كنند. براي اين دستگاه ورودي USB نيز در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 16423
نام شما
آدرس ايميل شما


pooya
feedback
Iran, Islamic Republic of
این تصاویر رو میشه شما هم منتشر کنید؟