کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با وسترن دیجیتال از طریق پریز برق شبکه بسازید

سايت خبری ايتنا , 6 دی 1389 ساعت 12:46

تشکیل یک شبکه مطمئن با زیرساخت مناسب، نیازمند کابل کشی‌های فراوان، ایجاد سوکت‌های مورد نیاز در دیوار و غیره است که هزینه و دردسرهای نسبتا زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند.


ايتنا- اما پیشرفت تکنولوژی باعث شده که با استفاده از پریزهای برق بتوان شبکه‌ای بسیار امن با سرعت بسیار بالا ایجاد کرد.

شرکت وسترن دیجیتال نیز به همین منظور محصولی را عرضه کرده است. این محصول که Livewire نامگذاری شده است و به زودی با پشتیبانی سازگار عرضه می‌شود؛ به راحتی به شما اجازه می‌دهد که از طریق پریزهای برق، شبکه‌ای با سرعت ۲۰۰ مگابیت در ثانیه تشکیل دهید.

نحوه کار بدین صورت است که یکی از آداپتورها به پریز برق و روتر متصل می‌شود سپس با استفاده از آداپتور دیگر، این دو به یکدیگر متصل شده و می‌توان با استفاده از آداپتور دوم برای اتصال دستگاه‌هایی مثل کنسول بازی، کامپیوتر، پرینتر یا اسکنر و غیره استفاده کرد.

یعنی این محصول مشتمل از چند آداپتور در داخل پکیج است. در این حالت می‌توان در کل هفت دستگاه را به یکدیگر متصل کرد. استانداردی که برای این نوع سیستم تعیین شده توسط موسسه IEEE مشخص شده است و Livewire از دو استاندارد ۸۰۲.۳ و ۸۰۲.۳u پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ايتنا همچنین امنیت شبکه در این حالت بسیار بالا بوده و اطلاعات به صورت ۱۲۸ بیتی رمزگذاری می‌شوند. گفتنی است سرعتی که این شبکه فراهم می‌کند به اندازه‌ای است که می‌توان فیلم‌های Full HD را بصورت همزمان ارسال کرد. لازم به ذکر است که سایت معتبر Cnet امتیاز بسیار خوب چهار ستاره را به این محصول داده است.


کد مطلب: 16264

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/16264/وسترن-دیجیتال-طریق-پریز-برق-شبکه-بسازید

ايتنا
  https://www.itna.ir