۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۱

میزان مرجوعی رم‌های Apacer زیر یک درصد

ايتنا- میزان مرجوعی رم‌های Apacer زیر یک درصد اعلام شد.
میزان مرجوعی رم‌های Apacer زیر یک درصد
کمپانی Apacer به عنوان یکی از تولیدکنندگان با سابقه در زمینه تولید حافظه‌های کامپیوتر از قبیل رم و فلش، همواره محصولاتی با کیفیت و قابلیت تطبیق‌پذیری بالا تولید کرده است که سازگاری بسیار مناسبی با انواع محصولات تولید شده از سوی سازندگان معتبر تراشه و مادربرد و همچنین سیستم‌های یکپارچه دارند.

این کمپانی به تازگی از سوی ۴ تولید کننده مطرح تولید تراشه، مادربرد و سرور یعنی شرکت های Intel , Supermicro, Asus, Tyan گواهینامه رسمی کیفیت و سازگاری با محصولات را دریافت کرده است که فهرست کالاهایی که همخوانی آنها با رم های Apacer از سوی این کمپانی ها کاملا" تایید شده بر روی وب سایت آنها قرار داده شده است.

یکی دیگر از مزایای حافظه‌های Apacer که در حال حاضر با پشتیبانی سازگار عرضه می شود، نسبت به سایر محصولات موجود در بازارهای جهانی، میزان پایین خرابی و مرجوعی محصولات به کارخانه بوده است که در این زمینه جالب است بدانید آمار کالاهای معیوب و مرجوعی بنا به اعلام خود شرکت به میزان کمتر از ۱% است.

این در حالی است که متوسط میزان مرجوعی ماژول‌های حافظه به سایر کارخانه ها در حدود ۳ % تا ۴ % است. علت اصلی درصد پایین خرابی محصولات Apacer راه‌اندازی خط کنترل کیفی تمامی حافظه‌های تولیدی است.

این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان ماژول‌های حافظه در سراسر دنیا به دلیل هزینه بر و وقت گیر بودن پروسه کنترل کیفیت برای تمامی محصولات تولیدی، اقدام به آزمایش محصولات تولیدی به صورت تصادفی (Random) می‌کنند که این روند از ضریب خطای نسبتاً بالایی نیز برخوردار است.

اما شرکت Apacer برای از میان بردن ضریب خطا و افزایش کیفیت کالاهای خروجی از کارخانه، اقدام به راه‌اندازی خطوط کنترل کیفیت برای تمامی محصولات تولیدی نموده است. در این روند تمامی ماژول‌های حافظه پس از تولید بلافاصله مورد بررسی صحت کارایی قرار می‌گیرند که این پروسه Full Module test نامگذاری شده است.
کد مطلب: 16242
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام