کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ميزباني هنگ كنگ

سر انجام چهارمين اجلاس مقدماتی جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه

خبرگزاری کار , 28 آذر 1389 ساعت 12:27

این اجلاس از 22 آذر ماه جاری در هنگ کنگ با حضور فعال کارشناسان ارشد مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عضو و نمایندگانی از وزارت ارتباطات، سازمان فضایی ایران و رگولاتوري فعالیت خود را آغاز کرد.


چهارمین اجلاس مقدماتی جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) با حضور فعال نمایندگان کشورهای آسیا و اقیانوسیه از جمله ایران امروز به کار خود پایان داد. 
افتخاری، مدیرکل اموربین الملل، ضمن بیان این مطلب گفت: این اجلاس از ۲۲ آذر ماه جاری در کشور هنگ کنگ که تحت حاکمیت کشور چین اداره می‌شود با حضور فعال کارشناسان ارشد مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عضو و نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فضایی ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: توسعه نظرات مشترک APT بوسیله اصلاح پیش نویس گزارش موجود بر اساس پیشنهاد کشورهای عضو، به روز رسانی نظرات مقدماتی کشورهای عضو APT در مورد دستور کار اجلاس WRC سال ۲۰۱۲ و پیشبرد مراحل لازم و تعیین نفرات هماهنگ کننده کشورها در میان کشورهای عضو APT از جمله اهداف برگزاری این اجلاس محسوب می‌شود. وی با بیان این مطلب که نمایندگان کشور ایران در سه اجلاس گذشته به طور فعال حضور داشتند خاطرنشان کرد: نمایندگان کشورمان در این اجلاس نیز با ارائه شش سند پیشنهادی، نقش فعالی را ایفا کردند.


کد مطلب: 16110

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/16110/سر-انجام-چهارمين-اجلاس-مقدماتی-جامعه-مخابراتی-آسیا-اقیانوسیه

ايتنا
  https://www.itna.ir