۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۱

کوییک هیل سي و چهارمین تائيديه VB۱۰۰% را دریافت کرد

کوییک هیل سي و چهارمین تائيديه VB۱۰۰% را دریافت کرد
ایتنا - شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل اعلام كرد كه كوييك هيل سی و چهارمین جايزه VB۱۰۰% را دريافت كرده است.
Quick Heal توانسته با تشخيص همه ويروس‌های منتشر شده در "In-The-Wild" در طي انجام تست‌هاي مقايسه‌اي بين محصولات آنتي‌ويروس تحسين موسسه ويروس‌شناسي انگليسي Virus Bulletin را برانگيزد.
اين جايزه سی و چهارمین جايزه امنيتي VB۱۰۰% كوييك هيل و بيست و هفتمین جايزه بر روي پلتفرم ويندوز است. این دومین تائيديه بر روي سیستم عامل ويندوز ۷ مي‌باشد.
اين آزمايش بر روي سيستم عامل Microsoft Windows ۷ Professional انجام گرفت و نتايج آن در شماره ماه دسامبر ۲۰۱۰ مجله Virus Bulletin منتشر شد. 
سنجاي كتكار (Sanjay Katkar) مديرفني شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل گفت: «روز به روز تغييرات زيادي در دورنماي امنيت به وجود مي‌آيد. 
اين تغييرات در تعداد و پيچيدگي مخرب‌ها (Malware) بطور روزانه مي‌باشد. با وجود اين كوئيك هيل براي محافظت مشتريانش در برابر ويروس‌ها و مخرب‌هاي مهلك و افزايش يافته شده، به سختي كوشش مي‌كند. 
موفقيت كوييك‌هيل در اين آزمون سخت نتيجه تلاش‌هاي صادقانه و مخلصانه‌اي است كه همه تيم كوييك‌هيل وقف كردند و تشويق‌هاي دلگرم كننده و آرزوهاي موفقيتي است كه بوسيله مشتريانمان به ما اهدا مي‌شود. 
تداوم كيفيت در محصولات و خدمات اعتقاد مشتريانمان را به كوييك‌هيل افزايش داده است. ما همه اقدامات پيشگيرانه را در جهت حفظ اين اعتقاد انجام خواهيم داد.»
کد مطلب: 16067
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام