۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۷
flash player خبرساز شد

باز هم Adobe، باز هم حفره امنیتی

ايتنا- شرکت Adobe از وجود یک حفره امنیتی حیاتی و جدید در نرم‌افزار Flash Player خبر داد.
باز هم Adobe، باز هم حفره امنیتی

ایتنا- شرکت Adobe از وجود یک حفره امنیتی حیاتی و جدید در نرم‌افزار Flash Player خبر داد.

طبق هشدار امنیتی این شرکت، این حفره امنیتی تا بحال بطور مستقیم مورد سوءاستفاده قرار نگرفته ولی گزارش‌هایی دریافت شده است که نشان دهنده سوء‌استفاده از آن و از طریق دو نرم‌افزار Acrobat و Adobe Reader است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، این حفره امنیتی در بخش Authplay و در دو نرم‌افزار Acrobat و Reader وجود دارد. وظیفه این بخش،

طبق برنامه سه ماهه شرکت Adobe برای انتشار اصلاحیه‌های امنیتی، نوبت بعدی برای ارائه اصلاحیه‌های جدید، بهمن ماه سال جاری است.
تبدیل محتوای Falsh به محتوای قابل استفاده در این دو نرم‌افزار است.

طبق برنامه سه ماهه شرکت Adobe برای انتشار اصلاحیه‌های امنیتی، نوبت بعدی برای ارائه اصلاحیه‌های جدید، بهمن ماه سال جاری است. ولی به دلیل اهمیت این حفره امنیتی جدید، شرکت Adobe اعلام کرده است که تا هفته آینده نسخه ترمیم شده Flash Player و یک هفته بعد از آن نیز، نسخه ترمیم شده Acrobat و Adobe Reader را ارائه خواهد کرد.

بنا به توصیه شرکت Adobe، تا زمان انتشار نسخه‌های ترمیم شده، تنها راه اطمینان و جلوگیری از سوءاستفاده از این حفره امنیتی جدید، حذف فایل authplay.dll از روی کامپیوتر است. البته در این حالت، در صورت وجود محتوای Flash در فایل‌های Adobe Acrobat، این دو نرم‌افزار دچار خطا شده و متوقف (Crash) می‌شوند.

کد مطلب: 16024
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام