۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۴۷

پيش‌بيني فارستر در خصوص آينده سرويس‌هاي نرم‌افزاري

فارستر در آخرين بخش از سري گزارش‌هاي Forrester's TechRadar خود آورده است كه پس از ورود سرويس‌هاي نرم‌افزاري به مواردي مانند CRM و برنامه‌هاي مديريت سرمايه‌هاي انساني (HCM) ، اينك بازار اينگونه سرويس‌ها شروع به گسترش در محدوده‌هايي مانند كنفرانس تحت وب، collaboration و مديريت سرويس‌هاي IT نموده‌اند. Liz Herbert تحليلگر ارشد Forrester Research مي‌گويد: «نرم‌افزارهاي SaaS در مقايسه با بازار نرم‌افزارهاي كاربردي سنتي در حوزه‌هاي منابع انساني و CRM پيشرفت قابل توجهي نموده و بنظر مي‌رسد اين سرويس‌ها بزودي وضعيت موجود را در بازار نرم‌افزارهاي سازماني بنفع خود تغيير خواهند داد.» «ميزان پذيرش SaaS از سوي سازمان‌ها در حال افزايش است و اين سرويس‌ها مناسب گستره وسيعي از نيازهاي سازماني گرديده‌اند.» به گفته فارستر ايجاد شبكه‌هاي همكاري متقابل با استفاده از سرويس‌هاي SaaS به يكي از پرطرفدارترين حوزه‌ها مبدل گشته و وجود پتانسيل بالا براي تاثيرگذاري بر روش‌ها و شيوه‌هاي جديد همكاري، اين سرويس‌ها را به يكي از محبوب‌ترين راه‌حل‌ها در نزد سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ تبديل نموده است. البته در اين گزارش آمده است كه اين موارد در كوتاه مدت صادق هستند و آينده سرويس‌هاي نرم‌افزاري در بلند مدت هنوز نامعلوم و مبهم مي‌باشد.
کد مطلب: 12303
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام