۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳

3 توصیه برای مواقع شکستن صفحه گوشی اپل

ایتنا - در این مطلب سه توصیه در مواقعی که صفحه نمایش آیفون شما می‌شکند را در اختیارتان گذاشته‌ایم.
3 توصیه برای مواقع شکستن صفحه گوشی اپل


همه ما تجربه زمین انداختن گوشی خود را داریم که معمولا به خیر می‌گذرد اما زمانی هم هست که در اثر ضربه سنگین ممکن است صفحه نمایش گوشی، ترک بردارد یا بشکند. خبر خوش برای آیفون‌داران این است که اپل در این مورد هوای کاربران خود را داشته است.


به گزارش ایتنا از دنیای اقتصاد، شکسته شدن صفحه گوشی آنقدر شایع است که این شرکت تصمیم گرفته برای تعویض صفحه‏‌های نمایش ترک‌خورده، از مشتریان خود هزینه زیادی دریافت نکند. اما در صورت مواجهه با صفحه نمایش شکسته آیفون ارزشمندمان چه کنیم؟

۱ - بهتر است خونسرد باشید.آخر دنیا نشده است! اگر ترک روی صفحه نمایش جزئی است و اختلالی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی‏کند، می‏توانید تعمیر آن را عقب بیندازید. می‏توانید از یک محافظت‌کننده صفحه نمایش استفاده کنید تا از گسترش ترک جلوگیری شود و هنگام کشیدن انگشتتان روی صفحه، دست خود را نبرید.

۲- بهترین پیشنهاد این است که به یک مرکز خدمات اپل مراجعه کنید(البته در ایران چنین مرکزی وجود ندارد). اگر کاربر Apple Care+ داشته باشد، معمولا تعمیر صفحه نمایش آیفون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس، ۲۹ دلار هزینه خواهد داشت اما هزینه خود Apple Care+ هم ۱۲۹ دلار است که تعمیر دو بار شکستن صفحه نمایش در هر دستگاه را پوشش می‏دهد. با این حساب، هزینه تعمیر صفحه شکسته، چیزی معادل ۱۵۸ دلار خواهد شد. بدون داشتن AppleCare+ هزینه تعمیر شکسته شدن صفحه ۱۲۹ دلار برای آیفون ۷ و ۱۴۹ دلار برای آیفون ۷ پلاس خواهد بود.

۳ - می‌توانید از تعمیرکاران دیگر استفاده کنید (که پیشنهاد نمی‌شود). سرویس تعمیر صفحه نمایش شکسته شده آیفون شرکت اپل تقریبا بسیار ارزان تمام می‏شود. اما زمانی هم هست که ممکن است دسترسی به مراکز خدماتی اپل امکان‌پذیر نباشد. تعمیرکاران آزاد ممکن است برای تعمیر شیشه شکسته گوشی شما مبلغی کمتر از ۱۲۹ یا ۱۴۹ دلار بگیرند، اما تا آنجا که می‏توانید این ریسک را نپذیرید، زیرا ممکن است دستگاه شما هنگام تعویض قطعات، آسیب‏‌های جدی‌تری ببیند و پیامدهای بعدی آن به مراتب بیشتر باشد. یکی از این تغییرات استفاده از صفحه نمایش غیر استاندارد است (که تعمیرکاران اپل با قیمت پایین آن را تهیه می‏کنند) که باعث عدم کارآیی مناسب صفحه نمایش در آینده می‏شود. بنابراین برای تعمیر صفحه نمایش گوشی اپل ارسال به فروشگاه اپل در خارج از کشور بهترین روش است.
کد مطلب: 47087
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام