۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۰۰
خالد معاشر مدیر منطقه خاورمیانه بیت دیفندر در گفت‌وگو با ایتنا

بازار بیت دیفندر در ایران رو به گسترش است

ایتنا - این شرکت به دنبال آن است که به یکی از ۳ انتخاب اول در حوزه آنتی‌ویروس‌های سازمانی، و به یکی از ۲ انتخاب اول کابران ایرانی در آنتی‌ویروس‌های خانگی بدل شود.
بازار بیت دیفندر در ایران رو به گسترش است



مقوله «امنیت» نه تنها در ایران، بلکه در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات سراسر جهان، اکنون موضوعی حساس، و گاه سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود.
بدافزارها یک به یک می‌آیند و با نفوذ به سیستم‌های مهم و حیاتی یک کشور، عرض اندام کرده و با تهدید و جنجال، ضعف و نقصان‌های امنیتی موجود را به رخ می‌کشند.

شرکت‌های تولید کننده ضدویروس در حقیقت مدعی رفع و پوشاندن این کاستی‌ها و نیز مقابه با تهدیدات آینده به شمار می‌روند.

کشور ما به دلیل حساب ویژه‌ای که در زمینه حساسیت موضوعات مرتبط با امنیت گشوده، به بازار مناسبی برای محصولات امنیتی و ضدبدافزارها نیز بدل شده است.
از همین روست که شاهد گسنرش حضور و نفوذ هر چه بیشتر این محصولات در بازار، و رقابت داغ آنها هستیم.

با این مقدمات، و با عنایت به توجه ویژه‌ای که ایتنا همواره به مسئله امنیت و موضوعات پیرامونی آن دارد، گفت‌وگویی با خالد معاشر، مدیر منطقه خاورمیانه "بیت دیفندر" انجام داده که در ادامه می‌خوانید.
 
 

ارزیابی بیت دیفندر از بازار ایران
خالد معاشر ضمن اشاره به جوان بودن بازار ایران، پتانسیل‌های این بازار را بسیار بالا می‌داند.
به اعتقاد خالد معاشر، دینامیک بودن، رو به رشد بودن و حساسیت این بازار نسبت به قیمت از ویژگی‌های بازار ایران است.

وی با توجه به رشد تکنولوژی‌های نوین و استقبال ایرانی‌ها از آن، با توجه به رشد تکنولوژی‌های ما پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی برای بازار ایران داشت.
خالد معاشر، عدم رعایت قانون کپی‌رایت برای نرم‌افزارهای خارجی را یکی از مشکلات بازار ایران دانست که نرم‌افزارهای آنتی ویروس خارجی از آن رنج می‌برند.

اهمیت بازار ایران برای بیت دیفندر
مدیر منطقه خاورمیانه شرکت بیت دیفندر، ضمن اشاره به اینکه این بازار برای بیت دیفندر بسیار مهم است، هدف این شرکت را کسب سهم ۴۰ درصدی یا دست‌کم رشد ۲۰ درصدی بازار بیان داشت.
وی به ایتنا گفت: «این شرکت به دنبال آن است که به یکی از ۳ انتخاب اول در حوزه آنتی‌ویروس‌های سازمانی، و به یکی از ۲ انتخاب اول کابران ایرانی در آنتی‌ویروس‌های خانگی بدل شود.»

آمادگی مقابله با حملات را داریم
خالد معاشر با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط این شرکت در رنکینگ‌های بین‌المللی، بیت دیفندر را یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ضدویروس دانست و مدعی شد که این شرکت برای مقابله با تهدیدات امنیتی که در ایران وجود دارد آمادگی دارد.

وی با اشاره به بدافزارهایی چون "استاکس‌نت" و "شعله" گفت: در همه موارد پیشین، بیت‌دیفندر یکی از پیشروهای بازار بوده است و همیشه جزو اولین شرکت‌هایی بود که تهدیدات امنیتی را شناسایی و نابود می‌کرد.




تکنولوژی‌های ویژه
معاشر در گفت‌وگو با ایتنا همچنین با اشاره به اینکه بیت دیفندر همیشه مبدع تکنولوژی‌های ویژه‌ای بوده است، مدعی شد که محصولاتی که بیتدیفندر در بازار ایران عرضه می‌کند، در محصولات هیچ کدام از شرکت‌های امنیتی دیگر وجود ندارد و برخی از محصولات بیت دیفندر منحصر به فرد است.
وی برای اثبات ادعای خود به جوایز فراوان محصولات بیت دیفندر اشاره کرد که همواره نوآوری‌های جدیدی ارائه نموده است.

به گفته مدیر خاورمیانه بیت دیفندر، این شرکت یکی از سه شرکت برتر صاحب تکنولوژی در حوزه ضدهرزنامه است که توانسته هر ۱۲ جایزه برترین‌های حوزه ضدهرزنامه را به دست آورد.

یکی از محصولاتی که مورد تاکید وی بود، راهکار جدید بیت دیفندر برای شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بود که با تکنولوژی پردازش ابری می‌توان کاربران این شرکت‌ها را با قیمت بسیار مناسب تحت پوشش قرار داد.
 
کد مطلب: 23016
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام