۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵
در مصاحبه ریاضیات اعلام شد:

انجمن شرکت های اینترنتی از فهرست پیشنهاد 20 حمایت کرد

ایتنا - مسعود ریاضیات رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی حمایت رسمی این انجمن را از فهرست پیشنهاد ۲۰ اعلام نمود .
مسعود ریاضیات رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی
مسعود ریاضیات رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی


رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران اظهار داشت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ظرفیت این را دارد که حامی رسته های مختلف صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد ، مدیریت صحیح و فرا جناحی لازمه اعتلای این سازمان است و برخوردهای تنگ‌نظرانه و حذفی عاملی در مأیوس نمودن فعالان این صنف با ارزش کشور است .

به گزارش ایتنا به نقل از itobservsr.net، ریاضیات با بیان اینکه مدیریت جدید سازمان نظام صنفی باید با درایت و اتخاد سیاست‌های صحیح زمینه هم افزایی و انسجام هر چه بیشتر فعالان این عرصه را فراهم آورد ، اظهار داشت : به خاطر برخی رویکردها که از گذشته در سازمان وجود داشته مجموعه‌ها و سایر تشکل‌ها گاهاً مورد بی مهری قرار گرفته‌اند در حالی‌که ما در انجمن همواره امید داشتیم که از جانب سازمان مورد حمایت واقع شویم . سازمان باید از این ظرفیت‌ها که متعلق به آحاد فعالان بخش خصوصی است استفاده کند و این تغییر رویکرد از مواردی است که امیدوارم توسط هیئت مدیره جدید سازمان در دستور کار قرار گیرد . ما به سازمان علاقه‌مندیم و آمادگی داریم تمام ظرفیت‌ها انجمن را هم راستا با سازمان به پیش ببریم. این ظرفیت را در سایر مجموعه های تخصصی و صنفی دیگر همچون ،مجامع ، اتحادیه ها ، سندیکاها و ... می‌توان لمس نمود . مدیریت هم افزا می‌تواند دست یاری این مجموعه‌ها را گرفته و توان بخش خصوصی را چند برابر نماید .

اکنون وقت دوستی و برادری است به عنوان فردی که بیش از چهل سال در این عرصه حضور داشته‌ام به همه فعالان بخش خصوصی در این حوزه اکیداً توصیه می‌کنم از انحصار،برخوردهای حذفی ، تعصبات گروهی و اعلام سلیقه های شخصی و تخریب در فضای صنف پرهیز نمایند و اجازه دهند قدرت خرد جمعی ، صلح و تلاش بر سازمان تجلی یابد .

رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی در ادامه به بیان رویکرد انجمن شرکت‌های اینترنتی در خصوص این انتخابات پرداخت و اظهار داشت طی بیانیه‌ای که توسط انجمن هفته گذشته در رسانه‌ها منتشر گردید از کلیه فعالان این عرصه خصوصاً شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در خواست گردید در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند و اینکه سابقه افراد و توانمندی‌ها را بررسی کنند و گروه‌های مربوطه سالم و توانمند را برای هدایت این نهاد انتخاب نمایند .

تشکل‌های صنفی و جریان‌های اجتماعی همچنان در معرض این آفت هستند که افرادی با خواستگاه‌هایی غیر صنفی و یا در پی منافع شخصی سکان‌داران این مجموعه شوند این هوشیاری همه اعضاء سازمان را می‌طلبد که هم در مرحله انتخابات و هم بعد انتخابات در قالب نظارت بر عملکرد در تصمیم سازی‌ها این نهاد مشارکت نمایند .

دکتر ریاضیات در خصوص فهرست کاندیدها مورد حمایت انجمن شرکت‌های اینترنتی اظهار داشت : در این مدت انجمن ضمن بررسی برنامه های اعلامی کاندیداها و ائتلاف‌های شکل گرفته ضمن احترام به نظرات کلیه کاندیداها اعم از مستقل یا گروه‌های ائتلافی فهرست اعلام شده ازسوی گروه پیشنهاد ۲۰ را در تحقق اهداف که پیش‌تر اشاره نمودم موفق‌تر ارزیابی می‌نماید . حضور چهره های خوش‌نام و مدیران توانمند و موفق همواره با رعایت اخلاق انتخاباتی و اصول دموکراتیک در این گروه از مؤلفه های موردتوجه انجمن بوده است . البته قطعاً سایر کاندیداها هم از جانب این انجمن قطعاً مورد احترام بوده اما به دلیل اینکه اصل کار آمدی در ترکیب تیم هاو کار گروهی تعریف می‌شود لذا توصیه به انتخاب گروه پیشنهاد ۲۰ می‌باشد .

البته هر نتیجه‌ای که از انتخاباتی سالم ، شفاف و درسایه رعایت اخلاق حاصل شود از منظر ما هم مورد احترام خواهد بود.

دکتر ریاضیات در پایان در پاسخ به این سؤال آیا مهندس علمی دبیر انجمن به نمایندگی از آن تشکل در این انتخابات شرکت نموده‌اند اظهار داشت :

تصمیم آقای مهندس علمی ابتدا یک تصمیم شخصی و مستقل از جایگاه صنفی ایشان در انجمن بود . و البته ما هم از تصمیم ایشان که برخواسته از دغدغه‌هایی صنفی بود حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم حضور ایشان در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هیچ منافاتی با فعالیت انجمن شرکت‌های اینترنتی ندارد. فکر می‌کنم حضور ۱۰ ساله ایشان در عرصه فعالیت‌های صنفی و اهتمام و شهامت ایشان در پیگیری خواسته های بخش خصوصی مورد وثوق همگان است و توانمندی‌های ایشان با حضور در جمعی از مدیران فرهیخته در پیشنهاد ۲۰ می‌تواند در اختیار کل صنف قرار گیرد و بیش از گذشته منشاء خیر باشد . من برای گروه پیشنهاد ۲۰ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم در انجام شایسته وظائف صنفی همانطور که در نقشه راه خود اعلام نموده موفق باشد .
کد مطلب: 19856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام