۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۰
محمد حسن شانه ساززاده:

سازمان‌های نظارتی ذیربط ورود کنند

ایتنا - شانه‌ساززاده: انتظار ما از اعضاء هیئت مدیره فعلی این است که با توجه به نیازهای اعضاء صنف کنترل مناسبی را بر روند انتخابات انجام دهند. راهکارهایی که می‌توان با استفاده از آن و با حضور حداکثری اعضاء صنف انتخابات پرشکوهی را تجربه کنیم می‌تواند حضور سازمان‌های نظارتی در این انتخابات باشد.
سازمان‌های نظارتی ذیربط ورود کنند



بحث انتخابات و سلامت در برگزاری آن دغدغه‌ای است که در هر انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخاباتی مطرح می‌شود. در این خصوص در آستانه سومین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت‌وگویی با محمد حسن شانه ساززاده مدیرعامل شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) انجام دادیم.


به گزارش ایتنا به نقل از itobserver، نامزد انتخاباتی سازمان نصر تهران و عضو پیشنهاد۲۰ با بیان این مطلب که سلامت در برگزاری انتخابات در راستای احقاق حقوق اعضاء صنف است گفت: سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات در نهادی که دموکراتیک بودن یکی از شاخصه‌های آن است دغدغه همه کسانی است که بر دموکراسی و حقوق اعضاء صنف پافشاری دارند.


وی ادامه داد: انتظار ما از اعضاء هیئت مدیره فعلی این است که با توجه به نیازهای اعضاء صنف کنترل مناسبی را بر روند انتخابات انجام دهند. راهکارهایی که می‌توان با استفاده از آن و با حضور حداکثری اعضاء صنف انتخابات پرشکوهی را تجربه کنیم می‌تواند حضور سازمان‌های نظارتی در این انتخابات باشد.

محمد حسن شانه ساززاده با بیان اینکه باید از تجربه نهادها و اصناف دیگر در برگزاری انتخابات استفاده بهینه را برد اضافه داشت: باید در این انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای کشور و سازمان‌هایی مانند سازمان بازرسی و دیگر نهادهایی که سالیانه انتخابات‌های زیادی را برگزارمی کنند حضور پیدا کنند تا این انتخابات بدون هیچ گونه بحثی پر شور برگزار شود.

وی افزود: البته دبیرکل محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تمام وقت در حال تلاش برای برگزاری پرشکوه انتخابات است و از دغدغه این صنف به خوبی آگاه است.

این نامزد انتخاباتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و عضو پیشنهاد ۲۰ در پایان اظهار امیدواری کرد تا نظارت بر انتخابات صنفی که امروزه از حساسیت و اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های پیشین برخوردار است، به بهترین شکل ممکن انجام شود.
کد مطلب: 19825
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام