۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

گزارش تصویری ایتنا: بهترین نرم‌‌افزارهای تماس تصویری در سال 2020

ایتنا- تماس تصویری این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و نرم‌افزارهای بی‌شماری این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهند. در همین راستا به معرفی محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تماس تصویری پرداخته‌ایم.
تماس تصویری این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و نرم‌افزارهای بی‌شماری این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهند. در همین راستا به معرفی محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تماس تصویری پرداخته‌ایم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizmodo، روش زندگی در دوران شیوع کرونا تغییرات زیادی کرده است و بسیاری از وظایفی که پیش‌ازاین تنها به‌صورت حضوری انجام می‌شد، امروزه با کمک اینترنت و از طریق تماس ویدئویی انجام می‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در ادامه به معرفی شش نرم‌افزار محبوب و کمتر شناخته‌شده برای چت ویدئویی بپردازیم.
 
 Google Duo
این نرم‌افزار پیام‌رسان گوگل برای مدت‌هاست که مخاطبان زیادی دارد و این روزها قابلیت تماس تصویری آن در میان افراد محبوب شده است. بااین‌حال قابلیت‌های داخل بخش تماس تصویری این نرم‌افزار محدود است و همچنین ثبت‌نام آن نسبت به برخی از نرم‌افزارهای دیگر نظیر اسکایپ مراحل پیچیده‌تری دارد.
 
Houseparty
این نرم‌افزار برای تماس‌های تصویری غیررسمی با دوستان و اعضای خانواده مناسب‌ترین گزینه است. روش اتصال به تماس‌های تصویری مختلف در این نرم‌افزار بسیار ساده است و در صورت آنلاین بودن دوستانتان تنها با یک کلیک می‌توانید با آن‌ها تماس تصویری برقرار کرده یا در صورت تمایل به چت روم‌های تصویری مختلف وارد شوید. همچنین در این نرم‌افزار بازی‌هایی وجود دارد که می‌توانید با دوستانتان به‌صورت آنلاین به انجام آن‌ها بپردازید.
 
Skype
این نرم‌افزار بسیار ساده طراحی شده است و شما می‌توانید بدون داشتن حساب کاربری یا ثبت‌نام اولیه و تنها با استفاده از لینکی که از طرف یکی از دوستانتان دریافت کرده‌اید به تماس تصویری گروهی متصل شوید. یکی از قابلیت‌های جالب این نرم‌افزار ترجمه هم‌زمان آن است که هم‌اکنون برای 10 زبان زنده دنیا فعال شده است.
 
Cisco Webex
این نرم‌افزار بیشتر برای کسب‌وکارها طراحی شده است اما افراد عادی نیز می‌توانند برای استفاده شخصی از آن بهره‌مند شوند. قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار متعدد است اما بیشتر آن‌ها در صورت خرید اشتراک فعال خواهند شد. بااین‌حال با اشتراک رایگان می‌توانید به قابلیت تماس تصویری با کیفیت آن دسترسی داشته باشید.
 
Facebook Messenger
پیام‌رسان فیس‌بوک پیش‌ازاین بیشتر برای ارسال پیام‌های متنی مورداستفاده قرار می‌گرفت. بااین‌حال قابلیت چت تصویری این ن رم افزار پس از شیوع کرونا و قرنطینه جهانی محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرد. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق این نرم‌افزار به چت‌های تصویری متشکل از حداکثر 50 عضو بپیوندید.
 
Apple FaceTime
قابلیت‌های چت تصویری این نرم‌افزار ویژه اپل بسیار زیاد است. بااین‌حال یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های منفی آن این است که اگر می‌خواهید از این نرم‌افزار برای چت تصویری گروهی استفاده کنید، باید تمامی کسانی که قصد اتصال به آن‌ها را دارید باید آیفون یا مک داشته باشند.
 
کد مطلب: 60829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام