۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
ایده‌هایی برای دوران کرونا

گزارش تصویری ایتنا : فناوری‌های مناسب دورکاری

ایتنا- با شروع کرونا ویروس در سراسر جهان و تشویق کمپانی‌ها به انجام دورکاری بر آن شدیم تا به معرفی فناوری‌هایی بپردازیم که خانه را به محلی مناسب برای کار کردن تبدیل می‌کند.
- با شروع کرونا ویروس در سراسر جهان و تشویق کمپانی‌ها به انجام دورکاری بر آن شدیم تا به معرفی فناوری‌هایی بپردازیم که خانه را به محلی مناسب برای کار کردن تبدیل می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، بحران شیوع کرونا در سراسر جهان موجب شده است که بسیاری از کمپانی‌ها تصمیم بگیرند تا فعالیت‌های خود را به‌صورت دورکاری انجام بدهند. همین امر بسیاری از کارمندان را خانه‌نشین کرده است و به‌گونه‌ای خانه آن‌ها به محل کار موقتشان تبدیل شده است. در همین راستا در بخش تصمیم گرفتیم تا بهترین فناوری‌ها برای دورکاری و تبدیل خانه به محیط کاری معقول را به شما معرفی کنیم.

میز کار سرپایی Readydesk
نشستن طولانی‌مدت در پشت میز و کار کردن دائمی برای سلامتی مضر است. بر همین اساس این میز قابل تنظیم شدن و چوبی با قدرت تحمل صفحه‌نمایش 27 اینچی به نحوی طراحی شده است که شما را وادار می‌کند تا به‌صورت ایستاده کار کنید.
 
صفحه کلید Apple Magic
اگر شما نیز یکی از کاربران مک‌بوک‌ها هستید توصیه می‌کنیم تا حتما این صفحه کلید بی‌سیم اپل را امتحان کنید. این صفحه کلید  89 دلاری با باتری فوق‌العاده قوی و طراحی بسیار راحت خود می‌تواند همدم مناسبی برای ساعت‌های کاری شما در خانه باشد.
 
صفحه‌نمایش ال ای دی HP Pavilion 27xw
شما می‌توانید با پرداخت 200 دلار یک صفحه‌نمایش 27 اینچی با کیفیت فول اچ دی خریداری کنید. از نقاط قوت این فناوری می‌توان به حاشیه بسیار کم، دو درگاه اچ دی ام آی و حتی یک درگاه وی جی ای اشاره  کرد.
 
بلندگوی خانگی Bose SoundLink Mini II
طراحی، کیفیت صدا، و قابلیت‌های این بلندگوی 199 دلاری مثال‌زدنی است. از ویژگی‌های این فناوری علاوه بر کیفیت صدای بسیار بالا می‌توان به یک میکروفون داخلی و عمر باتری بالا اشاره کرد.
 
هدفون Plantronics BackBeat Pro 2
زمانی که در خانه و در کنار سایر اعضای خانواده کار می‌کنید حتما به یک هدفون با کیفیت با قابلیت لغو سروصدای محیط نیاز خواهید داشت. پیشنهاد ما هدفون 120 دلاری Plantronics BackBeat Pro 2 است که نه تنها کیفیت صدای بسیار بالایی دارد، بلکه قرارگیری آن در گوش و روی سر هم بسیار راحت است.
 
قهوه ساز Bonavita Connoisseur
زمانی که برای مدت طولانی در محیط خانه کار می‌کنید ممکن است به نوشیدن یک فنجان قهوه داغ نیاز داشته باشید. این قهوه ساز خودکار 148 دلاری می‌تواند قهوه‌هایی با کیفیت در حد یک باریستا برای شما دم کند.
 
لیوان The Ember
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آن‌قدر غرق کار شده‌اید که نوشیدنی‌تان در کنار میز کارتان سرد شده است. شما می‌توانید با تهیه این ماگ 90 دلاری، با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه متصل به آن دمای نوشیدنی‌تان را تنظیم کنید و همیشه آن را گرم نگه‌دارید.
 
نرم‌افزار اسکایپ
این نرم‌افزار در حقیقت یکی از موارد بسیار مورد نیاز و ضروری برای کاربرانی است که به سراغ دورکاری می‌روند زیرا به کمک آن می‌توانند به سراغ ارتباط راه دور با سایر کارمندان و همکاران خود بروند و به همین دلیل نیز اسکایپ می‌تواند یکی از بهترین محصولات برای این شرایط باشد.
 
کد مطلب: 60057
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی اینگونه اخبار خوانده و شنیده می شود ، حسی مانند اندوه درون انسان تولید میشه ، که هزاران سوال را در ذهن به جریان انداخته و از خود می پرسیم ، ما کجا هستیم ؟ چرا بسیاری از ابزار نوین به راحتی در دسترس نیست ؟ و یا چرا خرید یک گوشی فکستنی هوشمند که این روزها کاربرد فراوان دارد باید به نوعی سراب به نظر برسد!!!
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«وزیر صمت همچنین بر ارائه بسته مشوق‌های سرمایه گذاری با همراهی ستاد اقتصادی دولت و حمایت رئیس جمهور تاکید کرد.

رزم حسینی در بخش پایانی از سخنان خود با تاکید بر اینکه به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ هستیم، گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زاست و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف ارز ۴۲۰۰ میباشد.»
وقتی این طرح اجرایی شود ، باید دید قدرت خرید ما به کجا ختم می شود ، تهیه کالاهای اساسی با این حقوق ها معضل بزرگی خواهد شد ، و خرید و استفاده از ابزار هوشمند و نوین سراب و رویایی غیر قابل تحقق و دست نیافتنی.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام