۱
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹

گزارش تصویری ایتنا : بهترین سیستم‌های گرمایشی هوشمند جهان در سال 2019

ایتنا - بسیاری از این دستگاه‌ها هم‌اکنون با الکسا ، دستیار گوگل و سیری کار می‌کنند و می‌توانید بدون این که روبه روی آن‌ها بایستید، از راه دور دمای محیط موردنظرتان را تنظیم کنید. برخی از سیستم‌های ترموستات هوشمند همچنین از ویژگی‌های هوشمندی مانند سنسور حرکت برای تعیین محل شما استفاده می‌کنند و به‌طور خودکار دمای هوا را برای شما تغییر می‌دهند.

ترموستات‌های هوشمند فراتر از برنامه‌ریزی گرمایش و سرمایش ثابت عمل می‌کنند. این دستگاه‌های خانگی هوشمند که اغلب دارای یک نرم‌افزار هم هستند، امکان تنظیم دمای محیط را از طریق تلفن همراه هوشمند متصل به یک شبکه Wi-Fi فراهم می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، بسیاری از این دستگاه‌ها هم‌اکنون با الکسا ، دستیار گوگل و سیری کار می‌کنند و می‌توانید بدون این که روبه‌روی آن‌ها بایستید، از راه دور دمای محیط موردنظرتان را تنظیم کنید. برخی از سیستم‌های ترموستات هوشمند همچنین از ویژگی‌های هوشمندی مانند سنسور حرکت برای تعیین محل شما استفاده می‌کنند و به‌طور خودکار دمای هوا را برای شما تغییر می‌دهند. این سیستم‌ها در صورت دور بودن شما از خانه برای کاهش مصرف انرژی دمای هوا را تنظیم می‌کنند. در زیر به معرفی برترین ترموستات‌های هوشمند از کمپانی‌های مختلف می‌پردازیم.
 
Ecobee SmartThermostat
 این دستگاه بهترین ترموستات هوشمند موجود امروز است و گرچه قیمت 249 دلاری آن گران است اما عملکرد و ویژگی‌های آن این قیمت گزاف را توجیه می‌کند. این دستگاه مانند یک بلندگوی الکسا کار می‌کند و اگر شما این قابلیت را نمی‌خواهید یا به آن احتیاج ندارید می‌توانید به خرید ترموستات 169 دلاری Ecobee3 Lite Wi-Fi فکر کنید.
 
Honeywell Lyric T5
Honeywell Lyric T5 دستگاهی 150 دلاری است و اگرچه مقرون‌به‌صرفه نیست اما این یک قیمت برای یک ترموستات وای‌فای مناسب است. بسیاری از مدل‌ها ازجمله ترموستات Nesting Learning و Ecobee4  قیمت زیادی دارند این باعث می‌شود که T5 گزینه مقرون‌به‌صرفه خوبی باشد که با الکسا، دستیار گوگل و سیری (از طریق Apple HomeKit) کار می‌کند.

 
 
 
Ecobee SmartThermostat
این دستگاه دارای بلندگوی درونی الکسا است. شما می‌توانید بدون بلندگوی مجزای الکسا از این دستگاه جهت تنظیم دما، اعلام پیس بینی وضع هوا و قابلیت‌های دیگر الکسا استفاده کنید. این ترموستات از راه دور قابل‌برنامه‌ریزی است و همچنین با دستیار گوگل و سیری یکپارچه‌سازی می‌شود. بنابراین اگر یک بلندگو هوشمند گوگل یا HomePod دارید ، می‌توانید آن را با دستورات دستیار گوگل و سیری کنترل کنید.
 
Nest Learning Thermostat
این ترموستات 249 دلاری هنوز بهترین ترموستات هوشمند جهان است. طراحی گرد آن به ترموستات‌های قدیمی بازمی‌گردد اما ظاهری مدرن دارد که تقریباً با هر نوع دکوراسیون منزل مطابقت دارد. ترموستات 169 دلاری  Nest Thermostat E  نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد اما دارای اجزای پلاستیکی بیشتری است که به اندازه اجزای فلزی Learning Thermostat جذاب نیست.
 
Ecobee
برنامه موبایل Ecobee در نصب و اجرا بسیار ساده است. این یک ویژگی بسیار مهم است زیرا بسیاری از نرم‌افزارها پیدا کردن تنظیم خاص یا ویژگی موردنظر را برای کاربران دشوار می‌کنند اما نرم‌افزار تلفن هوشمند Ecobee چنین نیست. این امر بسیار مهم است زیرا برنامه تلفن همراه این ترموستات‌های هوشمند یکی از اصلی‌ترین راه‌های برقراری تعامل وای‌فای با آن‌ها است.
 
کد مطلب: 58189
برچسب ها: گجت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام