۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰

گزارش تصویری ایتنا: کیا Niro 2019، صرفه‌جویی هوشمندانه

ایتنا - CarPlay  اپل و Auto  اندروید به طور پیش‌فرض بر روی یک صفحه لمسی 7 اینچی ارائه شده‌اند. تست‌کننده در اینجا مجهز به یک صفحه لمسی 8 اینچی با نویگیشن تعبیه شده است.
Niro با یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک موتور الکتریکی همراه با سیستم دنده‌بندی اتوماتیک شش سرعته دو کلاچ عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، قیمت این خودرو از حدود 23490 دلار شروع می‌شود، و نمونه‌ای که در اینجا تست شده با آپشن‌های کامل مجموعا معادل 33245 دلار است.  
هیبرید «فقط دو دیفرانسیل» آن 139 اسب بخار و 195 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند.

صرفه‌جویی سوخت تخمینی EPA 46 مایل بر گالون (19.5 کیلومتر به ازاء هر لیتر) در شهر و 40 مایل به ازاء هر گالون (17 کیلومتر به ازاء هر لیتر) در بزرگراه است.
در بالاترین سطح تورینگ تریم، کابین جادار Niro مکانی زیبا و جادار با متریال‌های داخلی مناسب و صندلی‌های چرمی راحت است.

CarPlay  اپل و Auto  اندروید به طور پیش‌فرض بر روی یک صفحه لمسی 7 اینچی ارائه شده‌اند. تست‌کننده در اینجا مجهز به یک صفحه لمسی 8 اینچی با نویگیشن تعبیه شده است.

قابلیت‌های کمک‌راننده در دسترس شامل ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص سرنشینان، کنترل کروز تطبیقی، دستیار حفظ خودرو در لاین و پایش نقطه کور با تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو است.

فضای بار در حالت ایستاده ماندن صندلی‌های عقب حدود 144 متر مربع و در صورتی که ردیف دوم خوابانده شود حدود 905 متر مربع گنجایش خواهد داشت.
در ادامه گزارش ایتنا تصاویری از این خودرو را مشاهده می‌کنید.

 
 
کد مطلب: 55775
برچسب ها: خودرو
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام