۱
plusresetminus
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹

گزارش تصویری ایتنا: 10 ویدیو پربازدید برتر یوتیوب در سال 2017

ایتنا - یوتیوب لیستی منتشر کرد که در آن 10 موزیک-ویدیوی برتر مشاهده شده در یک سال گذشته که بیشترین بازدید را داشته، در آن گنجانده شده است.

نخستین تصویر ویدیویی روی یوتیوب 23 آپریل 2005 منتشر شد و طولی نکشید که این سایت اینترنتی خود را به عنوان محبوب‌ترین پایگاه به اشتراک گذاری ویدیو در جهان معرفی کرد. در حال حاضر به طور مرتب 1.3 میلیارد نفر از مردم جهان به یوتیوب سر می‌زنند و طی یک سال گذشته مردم جهان در هر یک دقیقه معادل 300 ساعت تصویر ویدیویی روی یوتیوب به اشتراک گذاشته‌اند.

طی یک سال گذشته در هر روز حدود 5 میلیارد تصویر ویدیویی روی یوتیوب تماشا شده است و این سایت اینترنتی هر روز بیش از 30 میلیون تماشاگر دارد. به طور میانگین هر ماه از هر 10 کاربر یوتیوب هشت نفر بین 18 تا 49 سال سن دارند و پیش‌بینی شده است در سال 2025 میلادی نیمی از تماشاگران تصاویر ویدیویی یوتیوب کمتر از 32 سال داشته باشند.
حدود 60 درصد کاربران این سایت تماشای تصاویر ویدیویی آنلاین و مستقیم را ترجیح می‌دهند و این طور که شرکت گوگل به عنوان متولی اصلی یوتیوب اعلام کرده است، هر ماه به طور میانگین معادل 3.25 میلیارد ساعت تصویر ویدیویی در یوتیوب مشاهده می‌شود.

طبق آخرین آمار موجود که در پایان سال 2017 میلادی منتشر شده است، حدود 10 تصویر ویدیویی به اشتراک گذاشته شده در این سایت تاکنون بیش از یک میلیارد بار مشاهده شده‌اند و 80 درصد ویدیوهای این سایت را ساکنان خارج از مرزهای آمریکا تماشا می‌کنند. شرکت یوتیوب هم‌اکنون لیستی را منتشر کرده است که در آن 10 موزیک-ویدیوی برتر مشاهده شده در یک سال گذشته که بیشترین بازدید را داشته، در آن گنجانده شده است.
کد مطلب: 51458
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام