۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷

سرویس جدید پرداخت گوگل، سرعت پرداخت تلفن همراه اندروید را بالا می‌برد

ایتنا- گوگل رسماً سرویس پرداخت جدیدی راه‌اندازی نموده که هدف از طراحی آن، ساده‌تر کردن تکمیل فرآیند پرداخت در میان فروشندگان آنلاینی است که از دستگاه‌های اندروید استفاده می‌کنند.
سرویس جدید پرداخت گوگل، سرعت پرداخت تلفن همراه اندروید را بالا می‌برد
شرکت گوگل به عنوان یک غول اینترنتی، به تازگی کار بر روی یک سرویس جدید را آغاز کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پرداخت‌های خود را با استفاده از تلفن همراهشان انجام دهند.
گفتنی است این شرکت، سرویس پرداخت جدید خود را در ماه مه و همزمان با راه‌اندازی API گوگل پیمنت عرضه نمود. این سرویس به فروشندگان اجازه می‌داد که راهی بسیار ساده برای ورود جزئیات پرداخت به مشتریان خود ارائه دهند.

به گزارش ایتنا از رایورز هنگامی که در این سیستم، کاربران، گزینه «پرداخت با گوگل» را انتخاب می‌کردند، می‌توانستند هر کارتی که با حساب گوگل آنها مرتبط بود را انتخاب کنند. پس از آن، نوبت به وارد کردن کد امنیتی یا احراز هویت با دستگاه اندروید می‌رسید. در نهایت گوگل، به صورت خودکار اطلاعات پرداخت و جزئیات فروش را تکمیل نموده و دیگر نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات نبود.

این API در حال حاضر برای افرادی که در این سرویس، ثبت نام نموده‌اند در دسترس است؛ اما گوگل به تازگی و در اقدام جدید خود، این سرویس را در اختیار تمامی فروشندگان قرار داده است.
irbnb، DoorDash، Deliveroo و Instacart  از جمله فروشندگانی هستند که هم اکنون در این سیستم حاضرند.
البته هر فروشنده دیگری که ثبت‌نام نماید نیز می‌تواند وارد این سیستم شود. لازم به ذکر است که گوگل هیچ‌گونه هزینه‌ای در قبال انجام معاملات دریافت نمی‌کند و آن را به عنوان یک سیستم رایگان عرضه نموده است.

گفتنی است که این سرویس، تفاوت‌هایی با API اندروید پی دارد که به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا اندروید پی را با اپلیکیشن‌های خود ادغام و یکپارچه‌سازی نمایند. سرویس پرداخت با گوگل، بیشتر به صرفه‌جویی در زمان کمک نموده و به صورت خودکار، جزئیات پرداخت و فروش را وارد می‌کند.

در حال حاضر این گزینه، جهش بزرگی به نظر می‌رسد، اما باید از لحاظ عملیاتی نیز این سیستم را بررسی نمود.
 
کد مطلب: 50682
برچسب ها: گوگل اندروید پی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام