۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

کاکائو پی، انتقال آفلاین سیمی کد QR را عرضه می‌کند

ایتنا- کاربران کاکائو پی می‌توانند برای انتقال‌های سیمی از کدهای QR و دستگاه‌های QRخوان در محیط آفلاین استفاده کنند.
کاکائو پی، انتقال آفلاین سیمی کد QR را عرضه می‌کند

شرکت کاکائو پی اعلام کرد که کدهای QR را به گزینه‌های انتقال پول اضافه خواهد کرد. بدین ترتیب مشترکین می‌توانند از کدهای QR که با حساب‌های بانکی ثبت‌شده آنها همگام سازی‌ شده است، استفاده کنند و پول خود را از طریق تمام QRخوان‌های موجود در بازار، انتقال دهند.
بنظر می‌رسد این اقدام شرکت مزبور، گام قابل توجهی در تسهیل پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند، و گسترش تجارت الکترونیک باشد.

در این سیستم، با اسکن کردن QRخوان‌ها، صفحه کاکائو پی به صورت خودکار روی گوشی‌های هوشمند ظاهر می‌شود و کاربر باید رمز عبور خود را وارد کرده و پول خود را انتقال دهد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، در این سیستم، هم فرستنده و هم گیرنده می‌توانند مقدار پول مورد نظر جهت انتقال را وارد کنند. این قابلیت برای افرادی که در کاکائو تاک(اپلیکیشن چت کاکائو) با یکدیگر دوست نیستند هم صادق است.
کاکائو تاک، یک برنامه کاربردی پیام‌رسانی رایگان برای تلفن‌های همراه است. گفتنی است این برنامه هم‌اکنون در پلتفرم‌های آی.اُ.اس، اندروید، ویندوز فون، بادا، بلک‌بری، ویندوز و نوکیا آشا در دسترس است.
گفتنی است کاکائو تاک هم‌اکنون 140 میلیون کاربر دارد و در ۱۵ زبان در دسترس است. همچنین در کره جنوبی 93 درصد از دارندگان تلفن هوشمند از این نرم‌افزار بهره می‌برند.
در خصوص ظرفیت این سامانه بد نیست بدانید که سرویس پرداخت موبایل کاکائو در ماه گذشته، 230 میلیارد وون (معادل 200 میلیارد دلار) را به صورت تراکنش، منتقل کرد. این سرویس در کنار سامسونگ پی و ناور پی، یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های پرداخت در کره جنوبی به حساب می‌آید.
کاکائو ضمنا می‌کوشد که سرویس‌های مختلف سبک زندگی از قبیل کاکائو پی را با کاکائو آی(پلتفرم هوش مصنوعی) ادغام کند.

این شرکت اخیرا اعلام کرده که به منظور ایجاد خانه‌های هوشمند، با GS و POSCO  همکاری خواهد کرد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که هزینه‌های اقامت در این منازل از طریق سرویس‌های پرداخت مانند کاکائو پی و کاکائو بانک انجام گیرد.
شرکت مورد بحث به منظور همگام سازی پلتفرم‌های هوش مصنوعی خود، با سامسونگ نیز همکاری خواهد داشت.
علاوه بر همه این موارد، خبرهای مختلفی در مورد اسپیکر هوش مصنوعی کاکائو مینی نیز شنیده شده است.
کد مطلب: 50228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام