۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵

گزارش آی.اُ.اس 12 از میزان زمانی که روی آیفون خود می‌گذارید

ایتنا- آی.اُ.اس 12 نشان خواهد داد که شما چه مقدار از وقت خود را به کار به آیفون خود اختصاص می‌دهید. شرکت‌های گوگل و اپل در تلاش هستند که به برقراری تعادل بین زندگی انسان‌ها و فناوری روز کمک کنند.
گزارش آی.اُ.اس 12 از میزان زمانی که روی آیفون خود می‌گذارید
شرکت گوگل اخیرا اعلام کرد که اندروید پی، با تمرکز بر «سلامتی دیجیتال» در حال رشد و توسعه است. گفتنی است سیستم عامل اندروید پی شامل یک داش‌بورد است که راه و روشی آسان به افراد ارائه دهند تا از طریق آن بتوانند ببینند که چه میزان از وقت خود را روی دستگاه و اپلیکیشن‌های خود می‌گذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از ورج، به نظر می‌رسد که اپل دارد با تمام تلاش روی پروژه سلامتی دیجیتال کار می‌کند تا نشان دهد که کاربران از هر چیزی برای این شرکت مهم‌ترند.
بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده، آی.اُ.اس 12، حوزه و محتوای سلامتی دیجیتال را تشریح کرده است.
 
شایان ذکر است که سلامتی دیجیتال، شامل مجموعه‌ای از ابزارهاست که به صورت دقیق به ما اعلام می‌کند که چقدر زمان به فناوری و گوشی هوشمند اختصاص دهیم.

چیزی که اپل منتشر کرد، به  مقدار زمانی می‌پردازد که می‌توان به آیفون و آی‌پد اختصاص داد.
برای این کار می‌توان وارد تنظیمات باتری آیفون شد و روی اپلیکیشن‌ها بزنید تا ببینید چه مقدار از باتری را مصرف می‌کنند.
 
بر اساس برنامه هر ساله اپل، سیستم عامل جدید در ماه سپتامبر سال جاری برای استفاده عموم در دسترس قرار می‌گیرد که مدت زمان عرضه آن با نسخه جدید اندروید، فاصله زمانی زیادی ندارد.
به این ترتیب می‌توان گفت هر دو شرکت قصد دارند تا میزان استفاده از گوشی را به عنوان یک مسئله مهم در نظر بگیرند و آن را به کاربران گوشزد کنند.
 
کد مطلب: 53037
برچسب ها: iOS12 اندروید پی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام