۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹

بدنه برج خلیفه بزرگ‌ترین نمایشگر جهان شد

ایتنا - نخستین تصاویری که روی بزرگترین نمایشگر جهان به نمایش درآمد با نام «گام‌ها» معرفی شد و مردم در هر نقطه از شهر دبی توانستند روی بدنه برج خلیفه آن را تماشا کنند.
بدنه برج خلیفه بزرگ‌ترین نمایشگر جهان شد
برج خلیفه در شهر دبی از بلندترین ساختمان‌های جهان محسوب می‌شود و این بار گروهی از کارشناسان عرصه فناوری با تمرکز روی فناوری LED بدنه این برج را به بزرگترین نمایشگر جهان تبدیل کردند.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نت، نخستین تصاویری که روی بزرگ‌ترین نمایشگر جهان به نمایش درآمد با نام «گام‌ها» معرفی شد و مردم در هر نقطه از شهر دبی توانستند روی بدنه برج خلیفه شگفتی‌های دنیای فناوری را به صورت واضح و مشخص تماشا کنند.

طبق اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های محلی، این تصاویر ویدیویی که در 60 دقیقه تنظیم شده‌اند هر روز از ساعت 18:15 تا ساعت 22:15 به صورت مستمر و روزانه پخش می‌شوند و البته در روزهای پایان هفته تصاویر سرگرم‌ کننده هم بین پخش مجدد این فیلم به نمایش درمی‌آید.

برج خلیفه دبی همچنین این فرصت را برای هنرمندان خلاق فراهم کرده است تا بتوانند نتایج حاصل از فعالیت‌های هنری خود را روی بزرگ‌ترین نمایشگر جهان به نمایش بگذارند.

طراحان باذوق و هنرمندان باسلیقه می‌توانند با ارائه سابقه کاری و آثار خود با یکدیگر به رقابت بپردازند تا در نهایت مجموعه‌ای از آثار آنها برای همه ساکنان دبی به نمایش درآید.

مدیریت برج خلیفه اعلام کرده است که تمامی هنرمندان این امکان را دارند تا تصاویر 5 دقیقه‌ای با فرمت MOV را از فعالیت‌های خود تهیه و برای آنها ارسال کنند.

اشیاء مورد نظری که قرار است در این فیلم به نمایش درآیند می‌بایست در فاصله 100 متری دوربین قرار داشته باشند تا در نهایت امکان پخش مناسب آنها روی بدنه برج خلیفه وجود داشته باشد.
 
کد مطلب: 52300
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام