۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

آیا آمازون بانک می‌زند؟

ایتنا – بانک آمازون در صورت راه‌اندازی می‌تواند بیش از 70 میلیون مشتری منحصر به فرد را به خود جذب نماید.
آیا آمازون بانک می‌زند؟
امروزه همگان، شرکت آمازون را نه تنها به عنوان یک سایت فروش در زمینه تجارت الکترونیک می‌شناسند؛ و عملاً به قطب و نیز نماد اصلی فروش آنلاین در سراسر جهان بدل شده است که همین امر موجب شده حجم عظیمی از نقدینگی بر بستر اینترنت جابجا گردد.

اخیراً همین موضوع ثانوی -یعنی گردش عظیم مالی وابسته به شرکت پیشروی تجارت الکترونیک جهان- سؤالی مهم را برای کارشناسان مطرح نمود: آیا آمازون به دنبال تأسیس بانک اختصاصی است؟
 
به نظر متخصصین، شاید زمان ارائه پاسخ قطعی به این سؤال کمی زود باشد، اما برخی گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌ها در این خصوص مطرح شده که قضیه را قدری جدی‌تر از آنچه تصور می‌کنیم نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت شبکه CNBC و به نقل از نشریه وال استریت: «آمازون مذاکراتی با برخی بانک‌ها از جمله جی‌پی مورگان چیس را آغاز نموده است.»
 
کارشناسان معتقدند بانک احتمالی آمازون، رونق بیش از پیش خرید و فروش آنلاین را به دنبال خواهد داشت و این شرکت با بانک خود می‌‎تواند امپراطوری جهانی‌ خود را گسترش دهد.
 
 جف بزوس، مالک و مؤسس آمازون


از سوی دیگر و طبق شنیده‌ها، بانک آمازون خدمات خود را به طور خاص به افراد جوان و کم‌درآمد که در بانک‌های سنتی حساب ندارند، ارائه خواهد نمود.
 
گفته می‌شود این بانک در صورت راه‌اندازی می‌تواند بیش از 70 میلیون مشتری را جذب نماید که این رقم معادل تعداد مشتریان سومین بانک بزرگ آمریکا، ولز فارگو خواهد بود.
 
گفتنی است آمازون بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان محسوب می‌شود و «جف بزوس» مالک آن، با دارایی بیش از 100 میلیارد دلار اکنون ثروتمندترین فرد جهان است.
کد مطلب: 52259
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
من مشتری ام
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بود گوگل هم بانک می زد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام