۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

آفیس ۲۰۱۹ صرفاً برای ویندوز ۱۰

ایتنا- مایکروسافت تأیید کرد که آفیس 2019 فقط برای ویندوز 10 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که مایکروسافت، آفیس 2019 را در نیمه‌ی دوم 2018 عرضه کند. این برای کسانی که منتظر تجربه‌ قابلیت‌های جدید پکیج کاری جدید مایکروسافت آفیس هستند، خبر خوبی است.
آفیس ۲۰۱۹ صرفاً برای ویندوز ۱۰
شرکت مایکروسافت تأیید کرده است که مجموعه بهره‌وری بعدی این شرکت، آفیس 2019 است که صرفاً برای ویندوز 10 خواهد بود و در واقع، تنها کاربران این ویندوز از آن بهره‌مند می‌شوند.
این راهکار، یکی از مسیرهایی است که مایکروسافت با استفاده از آن، قصد دارد کاربران را وادار به استفاده از سیستم‌عامل ویندوز 10 نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز اکثریت قریب به اتفاق کاربران ویندوز 10، کاربران سازمانی هستند که به خاطر قابلیت اطمینان ویندوز 10، پیوند نزدیکی با آن برقرار کرده و آن را در سازمان خود پذیرفته‌اند.
مابقی افرادی که از سایر نسخه‌های ویندوز استفاده می‌کنند، چنانچه تمایل به استفاده از نسخه جدید و جذاب آفیس دارند، باید ویندوز خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهند.
 
اگر کاربران ویندوز 7 و 8.1 مجبور شوند که از آفیس در وب استفاده کنند، احتمالا این سؤال برای آنان مطرح می‌شود که چرا اصلاً به آفیس نیاز داشته و می‌توانند از نسخه‌های دیگری استفاده کنند که کاملاً با نیاز آنها همخوانی دارد؛ اما از سوی دیگر ممکن است این مسئله برای مدتی کوتاه به طول انجامد و آن نرم‌افزارها نیز صرفاً روی ویندوز 10 پاسخگو باشند.
 
 
از سوی دیگر، می‌دانیم که مایکروسافت، برنامه‌ریزی و تأکید زیادی روی متقاعد کردن کاربران و شرکت‌ها جهت بکارگیری ویندوز 10 داشته است؛ لیکن از نظر کارشناسان، این نکته قابل توجیه است که پس از سردرگمی هایی که در ویندوز 8 رخ داده است، ممکن است در برخی از کاربرانی که تمایل به ارتقاء دارند، همچنان وجود داشته باشد.
علاوه بر این، مسئله آشنایی، عادت و راحتی وجود دارد که ممکن است بعضی از کاربران از تصمیم به ارتقاء صرف‌نظر نموده و با سیستم‌عامل قبلی خود ادامه دهند.
 
علاوه بر این، شاهد کاهش مدت زمان پشتیبانی مایکروسافت از آفیس 2019 هستیم. آنها تعهد پشتیبانی از نسخه مستقل آفیس 2019 را از پنج سال به دو سال کاهش داده‌اند، اما به صورت کلی پشتیبانی از دیگر نسخه‌ها پنج سال خواهد بود.
 
کد مطلب: 51939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام