۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

انتقال غول نوکیا به نسل 4G

ایتنا- بر اساس اطلاعات منتشرشده از منابع خبری چینی، نوکیا 3310 بازآفرینی شده این بار باقابلیت پشتیبانی از فناوری 4G به بازار عرضه خواهد شد
انتقال غول نوکیا به نسل 4G
مهاجرت به نسل جدید ارتباطی، به قدری مهم و البته رقابتی تلقی می‌شود که می‌تواند برای عرضه یک محصول، به نوعی برگ برنده محسوب گردد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع خبری چینی، نوکیا 3310 بازآفرینی شده این بار با قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم نوکیا 3310 نوستالژیک در ابتدای سال میلادی جاری توسط کمپانی نوکیا دوباره و البته با طراحی جدید و مدرن‌تر بازآفرینی و برخی اخبار مربوط به آن منتشر شد.
گفتنی است بسیاری از ویژگی‌های اصلی نوکیا 3310 اصلی از جمله موقعیت تقریبی قرارگیری کلیدهای فیزیکی و نیز اندازه صفحه‌ نمایش در نسخه بازآفرینی شده نیز رعایت شده بود.

با این‌ وجود نوکیا 3310 جدید از المان‌های مدرن دور نمانده و نسخه‌های متفاوت عرضه‌ شده از آن از فناوری‌های 2G و 3G نیز پشتیبانی می‌کرد.

این بار نوکیا در زمینهٔ این تلفن همراه اندکی پا را فراتر نهاده و قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G را نیز برای آن در نظر گرفته است و شماره‌ سریال جدید این نسخه را به TA-1077 تغییر داده است.

مطابق اخبار مزبور، گوشی نوکیا 3310 4G در طی ماه میلادی گذشته در کشور چین مورد تائید قرار گرفت به‌زودی به مرحله تولید انبوه و ارسال به بازارهای جهانی خواهد رسید.

از دیگر نکات مهم مربوط به این محصول می‌توان به برخورداری آن از سیستم‌ عامل مبتنی بر اندروید یون اشاره کرد.
البته بنظر می‌رسد در باره قیمت نهایی این محصول خاطره‌انگیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
 
 
کد مطلب: 51554
برچسب ها: نوکیا اینترنت 5G
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام