۰
plusresetminus
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱

اریکسون و تست سازگاری 5G با محصولات مشابه

ایتنا- اریکسون، تست سازگاری 5G با محصولات مشابه را با حامل‌های جهانی انجام می‌دهد. تلسترا، ورایزون، تی‌موبایل، اسپرینت، ان.تی.تی دوکومو، ودافون، اورینج و اس.کی تلکام در اثبات سازگاری 5G با سایر محصولات با اریکسون همکاری می‌کنند.
اریکسون و تست سازگاری 5G با محصولات مشابه
شرکت اریکسون به تازگی اعلام کرد که قصد دارد آزمون‌های سازگاری 5G New Radio را همراه با حامل‌های جهانی و تحت استانداردسازی 3GPP مشخصات 5G NR انجام دهد.
در این آزمون‌ها، شرکت مخابرات استرالیایی تلسترا، شرکت‌های آمریکایی تی-موبایل، اسپرینت و AT&T، شرکت‌های اروپایی ودافون و اروینج، شرکت ژاپنی ان.تی.تی دوکومو، شرکت کره‌ای اس.کی تلکام و غول تراشه گوشی هوشمند کوالکام حضور دارند.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی نت، نشانه‌هایی که در آزمایشگاه اروپایی کیستا در کشور سوئد و آزمایشگاه تحقیقاتی کوالکام در نیوجرسی آمریکا اتفاق افتاد، بیانگر استفاده شرکت‌ها از فرکانس‌های طیف 3.6GHz و 28GHz بود که از ایستگاه‌های اریکسون و نمونه‌های NR UE کوالکام استفاده می‌نمودند.
اریکسون بدین‌ترتیب اعلام کرد که این نشانه‌ها، بخشی از همکاری صنعتی است که 5G NR برای راه‌اندازی شبکه تجاری در 2019 انجام می‌دهد.

این موضوع در مجموعه دوران سال‌های پژوهشی و توسعه فناوری 5G و در رهبری و همکاری در کار استانداردسازی، به عنوان یک نقطه عطف شناخته می‌شود.
در آزمون‌های اولیه، شرکت موردبحث، همکاری نزدیکی با شرکت‌های مختلف ایجاد و یک پرتفولیوی جهانی را به خوبی اداره نمود.

اریکسون این اطمینان را می‌دهد که بتواند فناوری استاندارد را به مزایای مشتریان اضافه نماید.
 
چندی پیش، اریکسون با همکاری اپراتور سوئدی تلیا موفق شد تا رکورد جدیدی را به هنگام آزمایش شبکه‌های 5G به ثبت رساند. این دو شرکت، آزمایش خود را در شیستای سوئد انجام داده‌اند.
گفتنی است آزمایش موردنظر خارج از محیط آزمایشگاهی و با برخورداری از شرایط نرمال استفاده از شبکه انجام شده و یک شبکه محدود اما واقعی مبتنی بر فناوری G5 پیاده شده است.

سرعت بالا و تأخیر پایین شبکه‌های G5 کاربردهای جدیدی برای کاربران و کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری تعریف می‌کند که برای مثال می‌توان به توسعه هر چه بیشتر ارتباطات و اینترنت اشیاء اشاره نمود.
همچنین با استفاده از شبکه‌های G5، عملکرد شبکه مخابراتی بهبود یافته و ظرفیت، دامنه و قدرت ارائه خدمات بیش از پیش افزایش می‌یابد.
 
کد مطلب: 51409
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام