۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹

تیم‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت‌افزار مصرف کننده فیس‌بوک

ایتنا - فیس‌بوک، تیم‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت افزار مصرف کننده خود را به هم نزدیک‌تر می‌کند و قصد دارد همکاری عمیق‌تر و گسترده‌تری بین تیم‌های مذکور به وجود بیاورد.
تیم‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت‌افزار مصرف کننده فیس‌بوک



فیس‌بوک، تیم‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت‌افزار مصرف‌کننده خود را به هم نزدیک‌تر می‌کند و قصد دارد همکاری عمیق‌تر و گسترده‌تری بین تیم‌های مذکور به وجود بیاورد.

سخت‌افزار مصرف‌کننده، به تدریج اهمیت خود را روز به روز بیشتر نشان می‌دهد و به همین خاطر فیس‌بوک قصد دارد که در برنامه‌های دهه آینده خود، برای سخت‌افزار مصرف‌کننده اهمیت ویژه‌ای قائل شود و این تغییر در نگرش فیس‌بوک، موجب تغییر در رتبه‌های اجرایی این شبکه اجتماعی می‌شود.
سخنگوی فیس‌بوک اذعان داشت که اندرو بازورث، مدیر کهنه‌کار فیس‌بوک اکنون طرح‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت‌افزار مشتری را در دست دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با این اقدام مارک رابکین در سمت قبلی بازورث یعنی معاونت تبلیغات و پلتفرم‌های تجاری قرار گرفت. این تغییر باعث شد که بازورث، مسئولیت پلتفرم واقعیت مجازی فیس‌بوک اسپیسز و اوکولوس را در اختیار بگیرد و طرح‌های خود برای اسپیکر هوشمند و دستگاه چت تصویری را بیان کرده است.

سخنگوی فیس‌بوک اعلام کرد: «ما از سرمایه‌گذاری‌های طولانی مدت در زمینه واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت‌افزار مصرف‌کننده، بسیار خوشحال و مسرور هستیم. ما بر این باوریم که این فناوری‌های جدید، قابلیت نزدیک کردن جهان به هم را دارد و در هر یک از بخش‌های مذکور تیم‌های بزرگی را با یک رهبری قدرتمند ایجاد کرده‌ایم. نزدیک کردن این تیم‌ها به هم، به ما کمک می‌کند که رشد بیشتری داشته باشیم و به سرمایه‌گذاری در نقشه راه ده ساله خود ادامه دهیم.»


از جمله این دیوایس‌ها، دستگاه چت تصویری فیس‌بوک است که به صورت غیررسمی با نام "آلوها" شناخته می‌شود.
سخت‌افزار مصرف‌کننده دیگری هم در ساختمان 8 آزمایشگاهی رجینا داگن کار می‌کند و شامل دستگاه‌های پوشیدنی مانند عینک هوشمند و دوربین 360 درجه ‌می‌باشد. علاوه بر اینها، در اوایل ماه جاری، گزارش‌هایی در مورد اسپیکر هوشمند و دستگاه چت تصویری فیس‌بوک ارائه شده است.

در مجموع، هر چند فیس‌بوک هماهنگی‌ها و گزارش‌های اخیر را تأیید کرده است، اما هیچ‌گونه نظر جامع و دقیقی در مورد محصولات جدید ارائه نکرده است.
گفتنی است بازورث از سال 2006 در فیس‌بوک حضور داشته و در اکثر طرح‌های جدید فیس‌بوک، نقشی کلیدی دارد.
 
کد مطلب: 49861
نام شما
آدرس ايميل شما

شما درباره ادغام شرکت‌های اینترنتی چه نظری دارید؟
باعث بهبود کیفیت و کاهش قیمت می‌شود
تاثیری در وضعیت اینترنت ندارد
باعث افت کیفیت می‌شود