۰
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
سیستم یکپارچه برای ارتباطات سازمانی:

آمازون چایم

ایتنا - آمازون به رقابت مستقیم با مایکروسافت اسکایپ، و گوگل هنگ‌اوتس برخاسته است.
آمازون چایم


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از recode، هفته گذشته شرکت آمازون، سرویس جدید خود با نام "چایم" (Chime) را عرضه کرد.
به نظر کارشناسان، محصول چایم در حقیقت یک «سرویس یکپارچه برای ارتباطات» بوده و به منظور داشتن جلسه‌ای واحد و همزمان با تعداد زیادی از افراد در سرتاسر جهان درنظر گرفته شده است.

به سخن دیگر، چایم رقیب مستقیم اسکایپ مایکروسافت و هنگ‌اوتس گوگل، دیگر سرویس‌ها یا نرم‌افزارهای ملاقات سازمانی به شمار می‌رود.

گفتنی است تمرکز عمده آمازون چایم بر سادگی است؛ بدان معنا که جلسات گفت‌وگوی ویدئویی و صوتی را می‌توان با تنها یک کلیک یا لمس روی صفحه، راه‌اندازی کرد.

چایم برنامه‌ای است که در همه جا کار می‌کند: دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت، و گوشی. همچنین برای مثال اگر بخواهید میز کار خود را ترک کنید، به‌راحتی می‌توانید از وسیله دیگر خود برای ادامه گفت‌وگویتان استفاده نمایید.

برخی از ویژگی‌های چایم عبارتند از: به‌اشتراک‌گذاری صفحه (screen sharing)، اتاق‌های گفت‌وگو، کنترل دسکتاپ از راه دور، قابلیت ضبط جلسات، تولید بسیار ساده لینک برای جلسات به منظور دعوت از دیگران.

همچنین، زمان جلسات دیگر از یادتان نخواهد رفت؛ چون چایم در هنگام آغاز جلسه، با کاربران تماس می‌گیرد.


گفتنی است آمازون چایم، سه نوع طرح دارد؛ طرح مقدماتی که رایگان است؛ اما جلسات تنها میان دو کاربر بدون به اشتراک‌گذاری صفحه صورت می‌گیرد.

طرح دیگر، پلاس نام دارد که دارای اشتراک‌گذاری صفحه و اتاق‌های گفت‌وگو است، قابلیت ذخیره تاریخچه جلسات تا یک ترابایت را دارد و هزینه آن در هر ماه، ۲.۵ دلار به ازای هر کاربر می‌باشد.

طرح سوم، پرو (Pro) نامیده می‌شود که هزینه آن در هر ماه به ازای هر کاربر ۱۵ دلار است و برای سازمان‌های بزرگ کاربرد دارد. جلسات این طرح، گنجایش تا ۱۰۰ شرکت‌کننده را داشته و از قابلیت ضبط جلسات و نیز از پشتیبانی سیستم ویدئویی اتاق کنفرانس نیز برخوردار است.
 
کد مطلب: 48195
نام شما
آدرس ايميل شما