۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را ۱۰ روزه بگیرید

ایتنا- اگر از کیفیت و خدمات اپراتور اینترنتی خود ناراضی هستید، با سامانه 195 تماس بگیرید.
جواب شکایت از خدمات اینترنتی را ۱۰ روزه بگیرید


مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، حسن مهدوی با اشاره به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.

وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.

به گفته، مهدوی، سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از ۱۰ روز رسیده است.
کد مطلب: 45678
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام