۰
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱

روابط عمومي همراه اول، تنديس زرين سرآمدي گرفت

ایتنا - ایتنا - ارزيابي‌هاي صورت گرفته براي معرفي روابط عمومي‌هاي سرآمد، با ۸۱ شاخص در قالب ۸ شاخص كلي صورت گرفته است.


در سومين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران، از ميان روابط عمومي‌هاي برتر كشور، روابط عمومي همراه اول به عنوان روابط عمومي سرآمد معرفي و تنديس زرين دريافت كرد.


به گزارش ایتنا از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۴ تيرماه در سومين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران كه در سالن خليج فارس محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد، از روابط عمومي هاي برتر كشور با اهدا تنديس و نشان ويژه تقدير به عمل آمد.

در اين همايش كه با همكاري سازمان ملي استاندارد ايران برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي‌هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي سازماني EFQM، روابط عمومي‌هاي سرآمد در سه سطح زرين(با كسب حداقل ۷۵۰ امتياز)، سيمين(با كسب حداقل ۶۵۰ امتياز) و بلورين(با كسب حداقل ۵۵۰ امتياز) معرفي شدند.

روابط عمومي همراه اول نيز كه در ارزيابي‌هاي صورت گرفته بيش از ۷۵۰ امتياز كسب كرده بود، ضمن معرفي به عنوان روابط عمومي سرآمد، تنديس زرين و نشان تعالي سه ستاره دريافت كرد.
در اين مراسم هوشمند سفيدي دبير سومين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي، طي سخناني ضمن برشمردن ويژگي‌هاي روابط عمومي سرآمد، آن را روابط عمومي نخبه ناميد و گفت: روابط عمومي سرآمد متمايز از ديگران است، به عبارتي رهبر و ليدر ساير روابط عمومي‌هاست.
وي افزود: هدف از برگزاري چنين همايشي رسيدن به يك استاندارد ملي براي فعاليت روابط عمومي‌هاست. همچنين ارائه نمايي از يك روابط عمومي پيشرفته و ايجاد نظام پايش منظم روابط عمومي‌هاي كشور از ديگر اهداف اين همايش است.
سفيدي گفت: ارزيابي‌هاي صورت گرفته براي معرفي روابط عمومي‌هاي سرآمد، با ۸۱ شاخص در قالب ۸ شاخص كلي صورت گرفته است.

گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم‌ها در سازمان‌هاي مختلف بكار گرفته مي‌شود.
 
کد مطلب: 31139
نام شما
آدرس ايميل شما