۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

آموزش: چگونه نرم‌افزارهای اندروید را روی ویندوز 11 نصب کنیم

ایتنا- امکان دانلود برخی از نرم‌افزارهای اندروید از طریق اپ استور آمازون روی ویندوز 11 فراهم شده است که در ادامه روش انجام این کار راه شرح داده ایم.
آموزش: چگونه نرم‌افزارهای اندروید را روی ویندوز 11 نصب کنیم
امکان دانلود برخی از نرم‌افزارهای اندروید از طریق اپ استور آمازون روی ویندوز 11 فراهم شده است که در ادامه روش انجام این کار راه شرح داده ایم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از neowin، همکاری مایکروسافت با اپ استور آمازون نشان دهنده قدرت ویندوز 11 در پشتیبانی از نرم‌افزارهای اندروید است. با این حال نسخه فعلی این سیستم عامل به صورت رسمی از اپ استور پشتیبانی نمی‌کند اما مایکروسافت تست این قابلیت را در کانال بتا آغاز کرده است.
 
به این ترتیب اگر از دستگاهی استفاده می‌کنید که در کانال بتا ثبت شده است می‌توانید از قابلیت پشتیبانی ویندوز 11 از نرم‌افزارهای اندروید بهره مند شوید. به این ترتیب می‌بایست در ابتدا مطمئن شوید که سری ساخت دستگاه شما روی 22000.xxx قرار دارد، در کانال بتای برنامه اینسایدر ویندوز ثبت شده است و از 8 گیگابایت رم و پردازنده پشتیبانی شده (اینتل Core i3 نسل هشتن،‌ای ام دی رایزن 3000، اسنپ دراگون 8c یا بالاتر) استفاده می‌کند.
 
شما می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های Win و R و تایپ عبارت winver در باکس متن از شماره ساخت دستگاهتان مطلع شوید. اگر شماره ساخت شما پایین‌تر از مقدار خواسته شده بود به بخش تنظیمات کامپیورتان رفته و ویندوز خود را به روز کنید. برای ادامه کار باید ساخت 22000.282  را نصب داشته باشید. 
 
همچنین موقعیت مکانی دستگاه شما باید برای آمریکا تنظیم شده باشد. با رفتن به آدرس Settings > Time & language > Language & region on روی کامیپوتر ویندوزی تان می‌توانید از موقعیت مکانی دستگاه مطلع شوید.
 
 
مطمئن شوید که مجازی سازی روی دستگاه شما فعال است. این فرآیند بسته به شرکت سازنده سخت‌افزار کامپیوتر شما ممکن است به ورود به بخش BIOS نیاز داشته باشد و البته مایکروسافت توصیه می‌کند که کاربران از این راهنما پیروی کنند. با رفتن به Task Manager> Performance می‌توانید بررسی کنید که آیا مجازی سازی روی دستگاه شما فعال است یا خیر.
در اخر اطمینان حاصل کنید که از مایکروسافت استور نسخه 22110.1402.6.0 یا بالاتر استفاده می‌کنید. شما می‌توانید با رفتن به تنظیمات نرم‌افزار مایکروسافت استور و چک کردن انتهای صفحه از نسخه این نرم‌افزار مطلع شوید. اگر از نسخه‌های قبلی روی دستگاه شما نصب شده است می‌بایست به آدرس Library > Get updates بروید و نسخه جدید این نرم‌افزار را نصب کنید.
 
از  اینجا وارد فهرست بندی مایکروسافت استور بشوید.
روی Install کلیک کنید
روی دانلود کلیک کنید
پس از این که دانلود تمام شد در همان پنجره دکمه "Open Appstore" را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.
باکس کوچکی را مشاهده می‌کنید که روی آن عبارت "Starting Windows Subsystem for Android..." نوشته شده است. این باکس بعد از چند ثانیه محو می‌شود.

سپس از شما خواسته می‌شود که یک حساب کاربری آمازون ایجاد کنید یا به حساب کاربری فعلی خود وارد شوید. مطمئن شوید که حساب کاربری شما برای منطقه آمریکا باشد. اگر با حساب غیر آمریکایی وارد شوید با پیام "The Amazon Appstore is not currently available in your country" مواجه خواهید شد.

پس از این که به حساب کاربری پشتیبانی شده وارد شدید به صفحه نخست ارجاع داده می‌شوید. در آنجا شماری از نرم‌افزارها و بازی‌ها برای دانلود وجود دارد. لازم به ذکر است که اپ استور آمازون تنها از نرم‌افزارهایی پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر تحت سرپرستی مایکروسافت یا آمازون هستند.

با کلیک روی هر نرم‌افزار و انتخاب گزینه "Get" می‌توانید آن را دانلود کنید.

پس از این که دانلود نرم‌افزار تمام شد گزینه "Open" را انتخاب کنیدو شما همچنین می‌توانید این نرم‌افزار را از طریق جستجوی ویندوز، نوار ابزار (در صورت پین شدن) یا منوی استارت باز کنید.

نرم‌افزاری که راه اندازی کرده اید روی پنجره‌ای اختصاصی باز می‌شود.
 
کد مطلب: 66534
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام