۰
plusresetminus
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳

فرآیند شرکت بیمه خود را با نرم افزار حسابداری بیمه خودکار کنید

در قلب صنعت بیمه، حسابداری بیمه یک دنیای عجیب و غریب است. گزارش حسابداری بیمه، منبع قابل اعتمادی برای به دست آوردن تحقیقات بازار است که در کسب و کار به سرعت موجب افزایش بهره وری می شود. در حالی که اکثر دفاتر بیمه به جای تمرکز بر روی اصول و مفاهیم حسابداری و استانداردهای مربوطه بیمه بیشتر بر روی نحوه بازاریابی بیمه فوکوس می کنند. هدف این پست این است به شما در مورد آنچه که مستلزم به کارگیری نرم افزار حسابداری بیمه جهت مدیریت مالی است اطلاعات دهیم.
فرآیند شرکت بیمه خود را با نرم افزار حسابداری بیمه خودکار کنید

چرا شرکت های بیمه باید از نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه استفاده کنند؟

به گزارش واحد تولید و استقرار نرم افزار حسابداری بیمه فرداد، بسیاری از دفاتر بیمه بدون اینکه شناختی بر روی اصول، رویه و استانداردهای بیمه داشته باشند در زمینه اخذ نمایندگی بیمه شروع به فعالیت می کنند و بعد از مدتی شاهد سردرگمی و حتی شکست این افراد در ارائه خدمات رسانی به بیمه شدگان می شویم. می دانید چرا؟ چون که این افراد تاثیر مدیریت مالی بیمه را به کمک نرم افزار حسابداری بیمه نادیده می گیرند. نوع فعالیت شرکت های بیمه به نحوی است که به دلیل وجود انواع بیمه نامه و پیچیدگی عملیات مالی نسبت به کسب و کارهای دیگر که فقط در حد درآمد و دارایی و هرینه و بدهی است، مدیریت حسابداری بیمه نیازمند سیستمی تخصصی همچون نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه می باشد.
گزارشات نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه برخی از اطلاعات کلیدی را ارائه می دهد که علاوه بر تحلیلگران و تصمیم گیرندگان کسب و کار به سهامداران صنعت بیمه نیز کمک می کند. نرم افزار حسابداری بیمه گزارشات حسابداری بیمه را با اطلاعات کافی ارائه می دهند تا حدی که می توان تصمیماتی جهت دستیابی به اهداف خدمات بهتر بیمه ای لحاظ کرد.



از دیگر دلایل و به قولی ویژگی های نرم افزار حسابداری بیمه که موجب تشویق بیمه گذاران به کار با نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد گزارش بیمه نامه های ثبت شده مطابق با دفتر روزنامه
امکان مشاهده بیمه گذارهای بدهکار و بدحساب
امکان ثبت ارزش افزوده در زمان صدور بیمه نامه
تهیه گزارش بر اساس بازه تاریخی از تخفیف های بیمه نامه ها
امکان ثبت سند پرداخت و اقساط پرداختی در زمان صدور بیمه نامه
گزارش صورت معاملات فصلی و سود و زیان
محاسبه کارمزد صدور و فروش بیمه نامه با امکان تعریف درصد به نسبت رشته بیمه
نرم افزار حسابداری بیمه فرداد، هدیه ای به تبلیغ کنندگان آینده نگری

نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه فرداد، بهترین هدیه برای شما مدیران نمایندگان بیمه است که وظایف حسابداری بیمه را ساده کرده، گزارشات را تهیه و ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما در استفاده از اطلاعات مالی بیمه کمک می کند. به شما این امکان را می دهد که روابط تجاری و بیمه گذاری خود را بهبود بخشیده و به صرف زمان برای پر کردن فرم های صورتحساب خود نرسانید. شما همچنین خلاصه فاکتورهای تولید شده با کمک گزارش حساب را دریافت خواهید کرد. کنترل دسترسی به کارگزاران، بیمه گذاران، کارمندان، بانک ها، همه چیز به صورت متمرکز، بدون هیچ گونه الزام فنی در نرم افزار حسابداری بیمه فرداد به نمایندگان بیمه اهدا می شود. شما هم می توانید برای یکپارچگی حسابداری بیمه خود با ثبت درخواست فرم دریافت هدیه نرم افزار حسابداری بیمه از فرصت  خاص بهر مند بشوید.
این مقاله توسط واحد تولید و پشتیبانی نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه فرداد با شماره گیری 43027-021 با کارشناسان در ارتباط باشید.
 
کد مطلب: 56953
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام