۵
۳
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

آموزش گام به گام استفاده از دیوار

ایتنا- با توجه به قابلیت‌های فراوان سایت دیوار و استقبال بی‌نظیری که از آن شده است، در ادامه به آموزش گام به گام استفاده از اپلیکیشن دیوار میپردازیم.
آموزش گام به گام استفاده از دیوار
شاید 10 سال پیش کمتر کسی تصور می‌کرد که بدون مراجعه به صفحات روزنامه بتوان وسایل دست‌دوم را خریدوفروش کرد و حتی برای پیدا کردن کار نیز نیازی به مراجعه به روزنامه‌های استخدامی نباشد. امّا وقتی‌که سرویس آنلاین دیوار ارائه شد، شرایط به کلی تغییر کرد. حالا شما می‌توانید با نصب برنامه دیوار به دنیایی از خدمات در زمینه خرید و فروش و کاریابی دسترسی داشته باشید.
گفتنی است؛ دیوار برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و از طریق وب‌سایت نیز می‌توانید آگهی‌های خود را در آن به ثبت برسانید.
 

نحوه ثبت‌نام در دیوار


بعد از دانلود دیوار و اجرای آن باید شهرتان را انتخاب کنید تا مراحل بعدی استفاده از دیوار را طی نمایید. بعد از این کار، وارد محیط اپ شده و آگهی‌های پیرامون منطقه‌ای که وارد کرده‌اید به نمایش در می‌آیند.
حالا می‌توانید همه آگهی‌ها را ببینید یا حتی یک آگهی به ثبت برسانید. هنگام ثبت آگهی و وارد کردن شماره همراهتان، خود به خود سیستم برای شما یک اکانت می‌سازد ولی برای دسترسی به تمام بخش‌ها بهتر است از همان ابتدا ثبت‌نام کنید.

 
ثبت نام در دیوار

برای ثبت‌نام، در نوار پایین صفحه روی «دیوار من» که در سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید و در بالا «ورود» را انتخاب نمایید. شماره موبایلتان را وارد کنید و چند لحظه صبر نمایید تا کد فعال‌سازی اکانت به صورت پیامک برایتان ارسال شود. حالا کد را در قسمت مشخص شده بنویسید. اکنون اکانتتان به ثبت رسیده است.
 

ارسال آگهی در دیوار


برای ارسال آگهی در برنامه دیوار ابتدا روی گزینه «ثبت آگهی» ضربه بزنید. شرایط و قوانین سایت دیوار را تأیید کنید و بر روی گزینه قرمز رنگ که نوشته است: «با قوانین دیوار موافقم» ضربه بزنید. در مرحله بعد برای استفاده از دیوار و ارسال آگهی در آن، دسته مربوط به کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. در قسمت بعد می‌بایست اطلاعات مربوط به اجناس خود و اطلاعات دیگر را وارد کنید. باید یک شماره تماس و ایمیل از خودتان وارد نمایید و چند عکس برای جنس مورد نظرتان بگذارید. در صورت فعال‌سازی گزینه «چت» می‌توانید در سایت دیوار در مورد فروش کالا چت کنید. پس از پرکردن اطلاعات بر روی گزینه ارسال ضربه بزنید تا آگهی‌تان ثبت شود.

ویرایش و حذف آگهی ارسال شده در دیوار
1-    برای ویرایش و حذف آگهی‌ای که در دیوار ارسال کرده‌اید ابتدا باید به بخش «دیوار من» بروید.
2-    بر روی گزینه «آگهی من» ضربه بزنید.
3-    بر روی «آگهی خود» ضربه بزنید.

 
حذف و ویرایش آگهی در دیوار

4-    در صورتی که آگهی شما هنوز تأیید نشده باشد می‌توانید آن را ارتقا دهید، ویرایش کنید و حذف نمایید و بدین ترتیب مراحل استفاده از دیوار را تکمیل کنید.
5-      اما در صورتی که آگهی شما منتشر شده باشد باید بر روی آگهی ضربه بزنید.
6-    برای پاک کردن آگهی روی دکمه «حذف» ضربه بزنید.
7-    در ادامه برای حذف آگهی بر روی گزینه «حذف آگهی» ضربه بزنید تا آگهی شما پاک شود.
 

روش‌های بهتر دیده شدن آگهی در دیوار


•    لینک وب‌سایت: می‌توانید لینک وب‌سایت کسب و کار خود را در قسمت «ویرایش» وارد کنید تا کاربر با کلیک روی آن به سایتتان هدایت شود. به این ترتیب می‌توانید به بهترین نحو اقدام به استفاده از دیوار کنید و از ان بهره لازم را ببرید.
•    نردبان: در این روش آگهی شما تا زمان دریافت آگهی تازه‌تر در همان دسته‌بندی و شهر، به عنوان اولین آگهی نمایش داده می‌شود.
•    تمدید: با استفاده از این روش آگهی شما قبل از اینکه منقضی شود، تمدید می‌شود و برای یک ماه دیگر روی دیوار باقی می‌ماند. خوب است بدانید که مدت زمان انقضای هر آگهی یک ماه است.

 
نحوه بهتر دیده شدن در اپلیکیشن دیوار

•    تمدید و نردبان: در صورت استفاده از این روش آگهی شما قبل از اینکه منقضی شود، تمدید می‌گردد. گویی که تازه آگهی ارسال و منتشر شده است و برای یک ماه دیگر روی دیوار باقی خواهد ماند.
•    فوری: در این روش آگهی شما به مدت ۳ روز با برچسب فوری نشان داده می‌شود. این امکان علاوه بر ایجاد تمایز ظاهری و جلب توجه بیشتر برای آگهی شما، شرایط نمایش در دسته‌بندی فوری را نیز برای آن فراهم می‌سازد.
•    فوری و نردبان: اگر آگهی‌تان را به صورت فوری و نردبانی منتشر کنید، آگهی‌تان به صورت فوری به نمایش در می‌آید و هم‌زمان نردبان نیز برایش اعمال می‌شود.

نحوه پست گذاشتن زیر آگهی‌ها
اگر می‌خواهید زیر آگهی‌ها در دیوار پست بگذارید، باید یک نام کاربری انتخاب کنید. برای این منظور در بخش «دیوار من» روی گزینه اول یعنی «چت‌های من» کلیک نمایید و در آنجا نام کاربری موردنظرتان را بنویسید.

نحوه تغییر شهر
در صورتی که خواستید شهر را عوض کنید تا آگهی‌های منطقه جدیدی که انتخاب کردید به نمایش در بیایند، به بخش «تنظیمات» در «دیوار من» بروید و شهر را تغییر دهید.
 

جستجوی آگهی‌ها در دیوار


در دیوار به دو طریق می‌توان آگهی‌ها را جستجو کرد. این دو روش عبارت اند از:
1-    در نوار پایین صفحه روی گزینه «دسته‌بندی‌ها» کلیک کنید و بسته به نیازتان یکی از دسته‌ها را انتخاب نمایید. خوشبختانه دسته‌بندی متنوع دیوار این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به محتویاتی که می‌خواهد، دسترسی پیدا کند. اگر خواستید با جزییات بیشتر جستجو کنید، از نوار «فیلتر کردن» که در بالای صفحه است، کمک بگیرید. بسته به دسته‌ای که انتخاب می‌کنید می‌توانید فیلترهایی بگذارید تا با سرعت بیشتری به نتیجه ممکن برسید.

 
جستجوی آگهی در دیوار

2-    راه دوم استفاده از منوی «جستجو» در نوار پایین صفحه است. در این روش جستجو به صورت کلی است و پس از جستجوی یک کلمه، سیستم در تمام دسته‌ها جستجو می‌کند و آگهی‌هایی که در آن‌ها این کلمه به کار برده شده است را نشان می‌دهد.

جستجوی صوتی
در رو به روی نوار «جستجوی» یک ایکون میکروفون وجود دارد. می‌توانید روی آن کلیک کنید و کلمه‌ای را که می‌خواهید جستجو نمایید، بگویید. به یاد داشته باشید که در حالت جستجوی صوتی، برنامه تنها از کلمات فارسی پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی
دیوار برنامه‌ای است که برای خرید و فروش و کاریابی می‌توان از آن استفاده کرد. دانستن روش درست استفاده از دیوار می‌تواند به شما کمک کند که بهترین بهره را از آن ببرید. به طور کلی کار کردن با این اپلیکیشن سخت نیست و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 
کد مطلب: 53303
نام شما
آدرس ايميل شما


محسن
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینارو که همه میتونن و میدونن خواهشا بگید چتای دیوار تو ایفون چجوری حذف میشه طراح ورژن ios هیچ گزینه و یا تبی رو برای این منظور در نظر نگرفته آیا؟
به حدی عذاب آور شده که میخوام کلا این برنامه رو حذف کنم
لطفا راهنمایی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
داداش تگر بلدی به ما هم یاد بده مرسی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه ياد گرفتى به منم بگو
ديبا
feedback
United Arab Emirates
ببخشيد تو قسمت چت ديوار ميشه عكس ارسال كرد؟شخصي برام عكس فرستاده ولي پيام اومده كه اين فرمت پشتيباني نميشه
قدرت طهماسبی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ضریب ایمنی آن را با کمک پلیس فتا به بالاترین حد ممکن ببرید تا امکان کلاه برداری در آن به صفر برسد .ممنون