۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

ایتنا - اگر به هر دلیلی تصمیم به پاک کردن حساب کاربری خود از اینستاگرام دارید، در این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.
چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
اینستاگرام (Instagram) اپلیکیشنی است که به دلیل اشتراک گذاری عکس و فیلم بسیار پرطرفدار است. برای استفاده از این نرم‌ افزار فقط کافی که یک گوشی هوشمند داشته باشید و به اینترنت نیز متصل باشید.
البته نباید از حق بگذریم که اینستاگرام فقط اپلکیشن اشتراک گذاری عکس نیست، امروزه این اپلیکیشن تبدیل به یک مرجع خبری نیز شده است و بسیاری از سلبریتی ها و حتی شخصیت های سیاسی نیز از این نرم افزار برای اطلاع رسانی استفاده می کنند.

اما نکته مهم‌تر این است که اینستاگرام تبدیل به بازار کاری برای بسیاری از کاربران شده است. حتما به صفحه های مربوط به آشپزی و کسانی که محصولات غذایی خود را می فروشند و حتی برای خودشان تبلیغ می‌کنند، برای شرکت‌هایی که درباره حوزه کاری خود دنبال مشتری های جدید هستند و حتی برای کسانی که در بازار مدلینگ مشغول به کار هستند برخورده‌اید.

فایده دیگر اینستاگرام اطلاع از احوال و شرایط دوستان و آشنایان است! و البته آشنایی با سلیقه های مختلف دوستان. چرا که از طریق امکانات فوق العاده این اپلیکیشن، لحظه های منحصر به فرد و حتی سفرهای خود را به اشتراک می گذارید. حالا دیگر می توان گفت که اینستاگرام این روزها یکه‌تازی می‌کند! محبوب است و پرطرفدار.

اما شاید زمان پاک کردن حساب کاربریتان در اینستاگرام رسیده باشد! اکانت جدید ساخته‌‌اید؟ یا حتی می‌خواهید زمانی را به دور از هیاهوی این اپلیکیشن محبوب بگذرانید؛ به هر دلیلی که باشد شاید روزی به حذف اکانت خود در  اینستاگرام نیاز داشته باشید.
شاید باروش برایتان سهت باشد، اما چهره‌های محبوب هم گاهی مجبور می شوند اکانت اینستاگرام خود را حذف نمایند.

    به‌عنوان نمونه بد نیست این خبرها را بخوانید:
     -   محبوب‌ترین چهره اینستاگرام صفحه خود را بست!
     -  آشنایی با ستاره‌های اینستاگرام: جوان ۲۲ ساله میلیاردر

اما قبل از اینکه به حذف حساب کاربری‌ اینستاگرام خود اقدام کنید‌، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

- از زمانی که عمل حذف کامل اکانت را انجام دادید، دسترسی شما به تمامی محتویات حسابتان حتی توسط اینستاگرام از بین می‌ رود. یعنی دیگر به تصاویر، ویدئوها و حتی لیست دنبال کننده‌ های خود نیز دسترسی نخواهید داشت.
 
- اگر تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود گرفته‌ اید، باید بدانید که دیگر نمی‌ توانید با این نام کاربری اکانت دیگری بسازید. نه شما و نه هیچ کس دیگری. پس قبل از پاک کردن حساب کاربری، باز هم فکر کنید!
 
- اگر برای مدتی استراحت، تصمیم به پاک کردن اکانت خود را دارید، پیشنهاد ما به شما غیرفعال کردن موقتی حساب کاربری‌‌تان است.
 
- این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که اگر تمام مراحل ذیل را انجام دهید، دیگر هیچ راهی برای بازگرداندن اکانت خود نخواهید داشت. متاسفانه هیچ راهی! و حتی اینستاگرام هم قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام شما و اطلاعات موجود در آن نخواهد بود!
 
حالا اگر برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود مصمم هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.
 
مرحله اول: از طریق مرورگر گوشی یا سیستم کامپیوتری خود، وارد سایت اینستاگرام شوید (صفحه مخصوص پاک کردن حساب کاربری)
نکته: از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نمی‌ توان اکانت را پاک کرد.

 
چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم


مرحله دوم: نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. (اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌ توانید از گزینه Forgot password استفاده کنید و پسورد خود را بازیابی کنید.
نکته: توجه داشته باشید که اگر نام کاربری یا رمز عبور وجود نداشته باشید یا به هر طریقی به خاطر نیاوردید،‌ متاسفانه باید بگوییم که حذف اکانت غیرممکن است! حتی اگر ریپورت کنید.
 
مرحله سوم: دلیل حذف حساب کاربری‌ تان! بله!‌ اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانتتان را می‌ خواهد. اما شما برای راحتی کار می‌ توانید گزینه Something else را انتخاب کنید!
 
چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

چگونگی حذف اکانت اینستاگرام


مرحله چهارم: در این مرحله رمزعبور خود را دوباره وارد کنید.
 
مرحله پنجم: حالا وقتش رسیده! اگر از حذف (پاک کردن) حساب کاربری خود در اینستاگرام اطمینان دارید، اسکرول موس را کمی به پایین بکشید و گزینه Permanently delete my account را انتخاب کنید.
 
چگونه اکانت اینستاگرام خود را دیلیت کنیم؟


مرحله ششم: اگر هنوز هم تردید دارید کمی فکر کنید! این مرحله تایید نهایی برای حذف اکانتتان است. اگر اطمینان دارید، OK را فشار دهید!

 
چگونگی دیلیت کردن اکانت اینستاگرام

 
مرحله هفتم: حالا دیگر اگر تمام مراحل را درست انجام داده باشید با چنین پیغامی روبرو خواهید شد:
 

تبریک می‌گویم! شما موفق شدید حساب کاربری خود را در اینستاگرام به صورت کامل پاک کنید!


    در همین زمینه بیشتر بخوانید:
    - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با مرورگر کامپیوتر



 
کد مطلب: 52063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام