۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶

نرم افزار حسابداری پخش مویرگی و سیر تا پیاز بازاریابی مویرگی

ایتنا – شما نیاز به یک سیستم یکپارچه به نام نرم افزار حسابداری پخش مویرگی برای مدیریت یکپارچه فروش مویرگی خواهید داشت. تا بتوانید به راحتی فروش محصولات تولیدی خود را از طریق فروش گرم به مشتریان خود برسانید.
نرم افزار حسابداری پخش مویرگی و سیر تا پیاز بازاریابی مویرگی
به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم ، بکارگیری روش‌های کاربردی برای کسب و کار از جمله استفاده از نرم افزار پخش مویرگی به صورت یکپارچه ، نشان‌دهنده دوراندیشی مدیر موفق یک سازمان است. لذا با توجه به اهمیت موضوع مدیریت بازاریابی و سیستم فروش مویرگی محصولات در این مقاله سعی شده است تا ضمن معرفی راهکارهای فروش مویرگی، عواملی که در خرید یک نرم افزار حسابداری پخش مویرگی مناسب دخیل هستند و همچنین ویژگی‌ها و امکانات برنامه فروش بیان شود.
 
نرم‌افزار حسابداری فروش یکپارچه چیست؟
شما برای مدیریت کالاهای فروش رفته یا می‌توانید از روش‌های سنتی استفاده کنید که کسب و کار شما محکوم به شکست خواهد شد و یا از روش‌های مدرن همچون نرم‌افزار‌های مدیریت فروش و حسابداری استفاده نمائید، نرم افزار حسابداری پخش مویرگی برای مدیریت فروش شما و تحلیل عملکرد بازاریاب‌ها و مشتریانتان به صورت سیستمی و آنلاین استفاده می‌شود.
یکی از واحدهایی که شرکت‌های دوراندیش تولیدی برای بهتر دیده شدن و گسترش مصرف تولیدات خود ایجاد می‌کنند واحد پخش مویرگی است که از نرم افزار حسابداری پخش مویرگی استفاده می‌کنند، بسیاری از شرکت‌هایی که به صورت سنتی از شرکت‌های پخش مانند پخش عقاب یا پخش بهمن و شرکت‌های پخش مواد غذایی و سلولزی کوچک و بزرگ دیگر انجام می‌دهند عدم تمرکز کافی بر روی پخش مویرگی است و دلیل عمده آن عدم استفاده از یک نرم افزار مدیریت فروش مویرگی یکپارچه است، چرا شما که برای تولیدات خود زحمت بسیاری کشیده‌اید نمی‌خواهید کار پخش مویرگی را برعهده یک نرم افزار حسابداری پخش مویرگی بگذارید؟ و تمامی مراحل کسب و کار خود را برای نظارت یکپارچه تولیدات خود از ابتدای کار تا انتهای کار که رسیدن به دست مصرف کننده نهایی است کنترل کنید و از این کار لذت ببرید؟ پیشنهاد میکنیم مقاله بررسی فروش بیشتر با نرم افزار پخش مویرگی را حتما مطالعه نمایید.
 
ویژگی‌های نرم افزار حسابداری پخش مویرگی یکپارچه
اگر شما برای کنترل فرایند پخش و فروش مویرگی محصولات خود آماده شدید نیاز به یک نرم افزار حسابداری پخش مویرگی دارید که ویژگی‌های نامحدودی داشته باشد تا بتوانید به راحتی و با سرعت بالایی فروش مویرگی خود را گسترش دهید و حتی بتوانید کالاهای شرکت‌های کوچک را هم برای آنها توزیع نمائید. ویژگی‌های نرم افزار بازاریابی مویرگی به صورت زیر بیان می‌شود:
 
- قابلیت پشتیبانی از قوانین مالیات
- تعریف فروشگاه‌های مختلف فروش محصول
- معرفی مشتریان همراه با مشخصات کامل آنها
- تعریف توزیع کنندگان کالا و کانال‌های مختلف پخش مویرگی
- قابلیت تهیه پیش فاکتور و صدور آن
- قابلیت ارتباط با دستگاه‌های بارکد خوان
- معرفی تامین کنندگان محصول در نرم افزار حسابداری پخش مویرگی
- دسته بندی مشتریان با توجه به ویژگی‌های خاص آنها
- قابلیت ارتباط با انواع مختلف نرم‌افزار فروش و حسابداری فروش
- قابلیت کنترل موجودی‌های سازمان
- قابلیت کار با تبلت به صورت آنلاین و آفلاین در
 
نرم افزار حسابداری پخش مویرگی چیست؟
برای شناخت بهتر نرم افزار فروش مویرگی از آشنایی با ویژگی‌های فروش مویرگی آغاز کردیم و از آنجا که رگ‌های بدن موجودات زنده وظیفه انتقال خون را انجام می‌دهند این سیستم نیز وظیفه رساندن محصول به تمام مشتریان در زمان و مکان مناسب را به عهده دارد. بنابراین اصطلاح فروش مویرگی از مویرگ‌های موجود در بدن موجودات زنده گرفته شده است و نیاز آن پیگیری سریع درخواست‌ها و باید روی توزیع کالا به صورت کاملا یکپارچه تمرکز کنید. این سامانه یکی از زیر سیستم‌های نرم افزار حسابداری پخش مویرگی یکپارچه محسوب می‌شود که در ادامه به برخی از ویژگی‌های آن اشاره می‌گردد.
 
نیازهای نرم افزار حسابداری پخش مویرگی
 
- داشتن سیستم یکپارچه برای مدیریت کامل پخش مویرگی
- انعطاف بیشتر نرم افزار حسابداری پخش مویرگی در بازار رقابتی
- توانایی نرم‌افزار در اطلاعات دقیق از تمام بازار
- ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان سازمان
- هدف قرار دادن بخش‌های مورد نظر در بازار
 
نرم افزار حسابداری پخش مویرگی آرین سیستم
در این مقاله می‌خواهیم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که ویژگی‌های نامحدودی از جمله تحت وب بودن و استفاده از تبلت برای فروش گرم و هزاران آیتم حرفه‌ای برای پیشبرد اهداف فروش مویرگی شما دارد و برای ارزیابی و داشتن ابزاری مناسب جهت رسیدن به فروش آسان‌تر و سریع‌تر نیاز است تا از گروه آرین سیستم مشاوره بگیرید ، تلفن 02143027 شرکت آرین سیستم همواره برای مشاوره خرید نرم افزار حسابداری پخش مویرگی آماده شما هستند.
کد مطلب: 50562
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام