۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲

تیم کوک از مهم‌ترین اختلاف‌نظر خود با استیو جابز پرده برداشت!

ایتنا - ​​​​​​​تیم کوک، مدیرعامل اپل، در رویدادی، بزرگترین اختلاف نظر خود با استیو جایز، مدیرعامل سابق این شرکت را بر سر نحوه فروش آیفون، عنوان کرد.
تیم کوک از مهم‌ترین اختلاف‌نظر خود با استیو جابز پرده برداشت!


تیم کوک در کنفرانس سالانه کد (Code) در کنار جونی آیو، طراح افسانه‌ای و لورن پاول جایز، همسر استیو جابز و کارا سوئیشر، خبرنگار، برای صحبت درباره رویابین فقید اپل حضور پیدا کرد.

کوک در پاسخ به سوال سوئیشر که بزرگترین اختلاف نظرش با جابز چه بود، گفت: بزرگترین بحث وی با جابز، بر سر استراتژی فروش آیفون پیش از آغاز عرضه آن در سال ۲۰۰۷ بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مدیرعامل اپل گفت: من می‌خواستم از مسیر یارانه بروم یعنی اپراتورهایی مانند AT&T سهمی از قیمت آیفون را به اپل پرداخت می‌کردند و این هزینه را از طریق تعرفه اشتراک ماهانه مشتری، جبران می‌کردند. از سوی دیگر، جایز خواستار آن بود که سهمی از درآمد ماهانه اپراتورها را دریافت کند که در آن زمان، این شیوه باب نبود.

کوک در این کنفرانس گفت: راه جابز، خلاقانه‌تر و متفاوت‌تر بود. تصور من این بود که راه من، سریع‌تر پیش می‌رفت. بنابراین ما مدتی در این باره بحث داشتیم و یک بحث چند ساله بود.

اپل با معرفی آیفون، انقلابی در صنعت تلفن به پا کرد و این محصول را به عنوان عامل اولیه موفقیت این شرکت، تحکیم کرد. این شرکت ابتدا با ایده تقسیم درآمد جابز پیش رفت اما در نهایت، مدل کوک را بکار گرفت که در ستاره شدن آیفون، کلیدی بود.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، پاول جابز، همسر استیو جابز در این رویداد گفن: توجه همسر مرحومش به جزئیات به حدی بود که هشت سال طول کشید تا آنها برای خرید یک کاناپه برای خانه‌شان به توافق برسند.

اپل چهار مدل جدید آیفون شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس که قادرند در شرایط اضطراری از طریق ماهواره، درخواست کمک ارسال کنند را چهارشنبه هفته گذشته رونمایی کرد.
کد مطلب: 69765
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اپل کارش تمومه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام